fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

תערוכת קלן: סוזוקי GSX-S 1000/f נחשף

תערוכת קלן: סוזוקי GSX-S 1000/f נחשף

גיא בן ברק

אחרי ההדלפות, השמועות ותצלומי הריגול נחשף היום רשמית הסוזוקי GSX-S, גרסת העירום של GSX-R1000. נתוני כוח מנוע ומשקל עדיין לא פורסמו, בהיעדר אלה עוסקים העיתונאים במשמעות האותיות, בעוד GSX מסמל אצל סוזוקי את מנוע הארבעה צילינדרים, הרי שהאות S בגרסת העירום מרמזת לייחוס המשפחתי ל-GSX1100S, הלא הוא הקטאנה המיתולוגי מ-1981, גרסת החצי פיירינג מקבלת את האות F. 

למרות שאין נתוני הספק הרי שממידות הבוכנה אפשר ללמוד כי מדובר בגרסת מנוע 2008 של הסופרבייק, סוזוקי העדיפו את מהלך הבוכנה הארוך יותר מזה העכשווי של ה-R1000, מתאים יותר לאופנוע עירום החי הרבה בעיר במהירויות נמוכות, תאוצות ביניים ולא זקוק להספק על בסל"ד גבוה אלא ליותר בשר בסל"ד בינוני ונמוך. עיצוב המנוע בגרסה זו אף מאפשר קורות שילדה ישרות וקלות יותר. עם זאת הזרוע האחורית לקוחה מהגרסה הנוכחית של הסופרבייק.

המנוע קיבל בוכנות קלות במעט וגלי זיזים מתונים יותר מאשר בגרסה המקורית והספורטיבית, גופי מצערת 44 מ"מ ושני מזרקים לכול גוף, מערכת פליטה 4-2-1. האלקטרוניקה כוללת שלושה מצבי רכיבה, רטוב, עיר וספורט, גובה המושב 815 מ"מ נמוכים מאוד ויתאימו אף לנמוכי קומה.

גלריה

4 תגובות ל תערוכת קלן: סוזוקי GSX-S 1000/f נחשף

  1. זה עם הפיירינג מזכיר קצת את ה Z1000SX של קוואסאקי.
    כנראה שרק לאיטלקים יש דימיון מפותח יותר ולא מעתיקים. 🙁

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל