fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מועדון ה-5 ומועדון הקורבט – במפגש רכב גדול

מועדון ה-5 ומועדון הקורבט – במפגש רכב גדול

צילום: מערכת דוגרי


בדומה לאירוע קורבט אשתקד באירוע ייקחו חלק עשרות דגמי קורבט וקמארו מכל הזמנים, לצד 200 רכבי אספנות שונים.

מועדון החמש, מועדון הקורבט ישראל (ICC) ושברולט ישראל חברו יחד לחגוג את מורשות הרכב הגדולות בהיסטוריה, ויציגו באירוע מיוחד, אשר יתקיים ביום שישי ה-23.9, עשרות דגמי קורבט וקמארו, זאת לצד תצוגת פיקאפים מכל השנים ושלל רכבי אספנות.

האירוע, אשר יתחיל בשעה 16:00, יתקיים בחניון היכל מנורה מבטחים שם יתאספו הדגמים.

בין היתר, יוצגו בתערוכה הקורבט C2, הדור השני של הקורבט אשר יוצר בשנת 1963 על ידי המהנדס אשר תכנן שלדה מתקדמת בעלת מתלה אחורי נפרד שאפשרה רמת ביצועים גבוהה. עיצוב הרכב שאב השראה ממכונית המירוץ של ביל מיטשל, והגיע לראשונה במרכב קופה שכלל חלון אחורי מתפצל ופנסים ראשיים נשלפים.

לצד הדורות הקודמים, תוצג לראשונה בישראל, הקורבט C7 ZO6 החדשה. הדור האחרון של הקורבט שואב את השראתו מהדור השני והשלישי של הסדרה, ומשם גם שמו – סטינגריי. שנה לאחר שנחשפה הקורבט C7 החדשה (2013), חשפה שברולט את גרסת הקצה – ZO6, שקיבלה מנוע עם מגדש-על וצמיגים מוגדלים לביצועים מקסימליים על מסלול המירוצים. בזכות השלדה הקשיחה כל כך, ה- ZO6 היא הקורבט הראשונה שגרסת הקבריולה שלה אינה נופלת בביצועיה מגרסת הקופה, והיא המכונית הסדרתית החזקה ביותר שיצאה משערי מפעל GM אי פעם.


הכניסה – חופשית.

 – מחר באותו המקום ובערך באותן השעות מסע האופנועים של ה-"הג'נטלמנים" השנתי יגיע לאותה נקודה, בקיצור יהיה מעניין.


עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 



גלריה משנה שעברה:
 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל