fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

סדרת רשת חדשה: "סופר לנסר"

סדרת רשת חדשה: "סופר לנסר"

אסף לביא

צילום: יח"צ

שני כוכבי הרשת תומר גלב ודניס צ'רקוב פעילים גם בתחום המוטורי שנים רבות, כשבשנתיים האחרונות הם משלבים בין השניים ומייצרים תכנים מוטוריים רבים, ביניהם תמצאו סרטונים מצחיקים, טיולים מטורפים עם רכבי שטח, אופנועי ים, אופנועים, מכוניות-על ואפילו מסוקים. כחלק מהשקת מוצרי מונסטר אנרג'י בישראל גם יצאו למסע משוגע עם אוטובוס, רכבי מרוץ ואופנועים בין מסלולי מרוצים ויצרו המון תוכן מאוד מיוחד שנוגע בעולם המוטורי.

כעת, דניס ותומר משיקים סדרת רשת קומית חדשה, על גבול הפרודיה, על אחר הרכבים הנחשבים של שנות ה-90. סדרה משעשעת שתגרום לכל מי שהיה פעיל בתחום הרכב ב-20 השנים האחרונות להיזכר בימים המטורפים ההם, ימים בהם כל רכב היה נראה כמו רכב-על וכל שטות הייתה נראית כמו שיפור ראוי למסלול מרוצים. הפרק הראשון – שכבר צפינו בו – קורע ומוכיח כמה השניים מסוגלים לייצר משהו שונה ומשוגע לחלוטין.

בפרק הראשון תומר ודניס מוצאים את הרכב המיוחל שחיפשו, בסצנה מרגשת וסוחטת דמעות, ומתחילים את המסע שלהם, כשהתחנה הראשונה היא תנור הצביעה ממנו יוצא תוך כמה ימים רכב שנראה אחרת לגמרי, רכב תמים שלא יודע מה מחכה לו.

לא סתם בחר הצמד בסופר-לנסר, רכב שהיה פופולרי בתקופה ההיא ותחילת דרכם של רבים – ביניהם גם דניס צ'רקוב שסיפק גם הוכחות עם תמונות מגיל 17, הסופר-לנסר מייצגת תקופה היסטורית מדהימה בשוק הרכב הישראלי, תמימה אפילו, כשרבים טעו וחשבו שהמיצובישי הממוצעת מהווה תחליף לדגמי האימפרזה הבכירים או לפרארי. למרות השם הסדרה לא תתמקד בסופר לנסר עצמה, אלא במה שמסביב, בסדנאות ורכבים של שנת 2021, בטירוף שהם יודעים לייצר ובעיקר מיועדת לבדר. היוצרים הבטיחו שרמת הטירוף תעלה מפרק לפרק ואנחנו באמת כבר לא יכולים לחכות.

פרק הבכורה עלה בעמוד היוטיוב של דניס.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

2 תגובות ל סדרת רשת חדשה: "סופר לנסר"

  1. WOW לתומר ודניס יש ערוץ מושקע בטרוף, זה הגל-גדות רק ביוטיוב?!!

    יוטיוב היא פלטפורמה משלימה, יש שיומרו העיקרית, פלטפורמה ליוצרים ובעיקר כמוקד השפעה וכוח שמשרת תאגידי ענק. מה חדש לעומת הוליווד? ביוטיוב הערך האומנותי יותר נמוך, והערך השיווקי ה"סמוי" נמצא בהבלטה הרבה יותר גדולה. שם סדרה "סופר לנסר", זה כמו דרג "שארפ", המסר השיווקי אפילו לא מוסתר.

    אם בטלוויזיה עשו רגולציה שמחייבת להודיע לצופה "עכשיו פרסומות", הרגולציה עוד לא הגיע ליוטיוב. סדרה כמו "סופר לנסר" היא פרסומת מתחילתה ועד סופה. נמתין לרגולטור שיפעל? הטכנולוגיה מתפתחת היום יותר מהר מהיכולת של הרגולטור להגיב, מצד שני, גם הציבור כבר לא קונה כל שטות, ובעידן האביב כולם יודעים מה זה פייק-ניוז ומתייחסים לפייק-ניוז בהתאם.

    אותי לא תמצאו מנוי לערוץ פרסומת ביוטיוב, זה פתטי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל