fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

אוטו עם כבוד: קאדילק אסקלייד ביבוא סדיר לישראל

אוטו עם כבוד: קאדילק אסקלייד ביבוא סדיר לישראל

גיא בן ברק

צילום: יצרן

כמה עיתונאים באירוע שערך היום (28.8) יבואן קאדילאק לישראל בתל אביב לרגל תחילת היבוא הסדיר של דגם הדגל אסקלייד, פזמו לעצמם ולסביבה את נעימת הסדרה "הסופרנוס", מאחר והקאדילאק אסקלייד היה הרייד של טוני בסדרה הנפלאה. אני לעומת זאת שמעתי באוזניים את השיר של יהודה פוליקר "אני רוצה גם"… למי שלא מכיר זה הולך ככה: "אני רוצה הכי גדול, הכי מהר, הכי יפה, אני רוצה הכול הכי טוב, הכי הרבה… גם אני רוצה לדפוק שמחת חיים ברמקולים של אוטו עם כבוד".

הדגם הקודם, אבל היינו חייבים את זה לטוני…

ואין אוטו עם כבוד יותר מאשר הקאדילק הזה. הוא עצום, חוצפה לכנות אותו SUV כי זה מעליב אותו, הוא אוכל אקליפסים לארוחת בוקר. עם חישוקי "22 הוא גבוה כמעט כמוני ואני 198 ס"מ, ארוך מאוד, כבד כדי 2.7 טון, עוצמתי למראה וכבר באולם התצוגה מאיים לדרוס את כול מה שיעז לעמוד בדרכו. מחוץ לאולם התצוגה עומד טויוטה לנד קרוזר ולראשונה הוא נראה לי פיאט 500.

נכון שהאסקלייד אינו זר למוטרפי הרכב הישראלים, אולם כול מה שראינו בישראל עד היום היה ביבוא אישי – והשינוי הגדול הוא שהחל מהיום ניתן לרכוש את הדבר הזה באולם התצוגה של יבואן GM לישראל ולנסוע הבייתה בסטייל לא מוכר. אגב, גם המחירים לא מוכרים, למעט ללקוחות היוקרה שרכשו עד היום מרצדס או ריינג' רובר, החל מ-700,000 שקל לגרסת פרימיום ועד 770,000 שקל לפלטינום. ההחלטה לייבא את האסקלייד ביבוא סדיר, למרות שהדגם קיים כבר 20 שנה והגרסה הנוכחית מונה 3 שנים, נובעת מצמיחת שוק מכוניות היוקרה בישראל, משברי אחוזים לכמויות נאות בשנים האחרונות, כאשר המותג היוקרתי קאדילק עצמו צומח לנתון מרשים של כ-600 מכוניות בשנה, וזאת במציאות של ירידה במכירות כלל השוק. אין פלא איפה שקאדילק ניצלה את האסקלייד לחנוכת אולם תצוגה חדש לחלוטין ברחוב המלאכה 5 בתל אביב.

האסקלייד חזק, עוצמתי, כוחנות אמריקנית של נושאת מטוסים גרעינית, מנוע כול אמריקני V8 כמובן עם 420 כוח סוס מאיץ את העמלץ הזה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 5.6 שנ', מהר יותר מהאונו טורבו שהיה לי ב-1989. אבל ככול שהחיצוניות שלו מרשימה, אני נדהמתי דווקא מפנים הרכב. אתה מתיישב במושבי העור המתכווננים חשמלית, סוגר את הדלת ואתה לא פה. אתה לא בסביבה בשום מקום. אתה בתוך בועה שכולה שקט וניתוק, ושליטה, יושב גבוה ותחושת העליונות הינה בלתי נמנעת. החלונות הקטנים יחסית שחורים, הבידוד מושלם, חרטום ענק של מכלית אקסון וואלדז נפרש לפניך, שתי שורות מושבים ענקיים לכול גודל משפחה מאחוריך, אבל אתה כבר לא פה. אתה שם לילדים סרטים באחד מ-5 המסכים המותקנים במושבים, וכן זה סרטים כי אפשר להקרין בו זמנית 3 סרטים שונים, כול אחד יושב עם האוזניות האלחוטיות שלו, שם פול ווליום במערכת השמע המוטרפת של בוס עם 10 רמקולים המותקנת שם, ולא רואה אף אחד מקילומטר. יקרה מה שיקרה בחוץ, מה לך ולזה? קולגות אמרו לי שכשישבתי באסקלייד הסתכלתי עליהם מלמעלה גם בישיבה, והייתה לי הבעה אחרת על הפנים, של אחד ששום דבר לא מגיע אליו או מטריד אותו גם אם הוא בדרך לכיבוש עזה.

כמובן שיש לו את האבזור הבטיחותי הכי מתקדם שענק הרכב GM יכול לספק, מערכות מבוססות מצלמות המספקות קרוז אדפטיבי ועד חנייה אוטומטית, מצלמה יוצאת דופן 360 מעולה המותקנת בחלק האחורי המספקת תמונת כביש מושלמת לצרכי בטיחות – לא בטיחות של מי שיושב בתוך האסקלייד כי הם מוגנים כמו בטנק מרכבה סימן4 אלא של הרכבים מסביב…

אז מהיום ניתן לרכוש אסקלייד ביבוא סדיר ורשמי, היבואן מספר כי עשרות ומאות פונים כבר התעניינו באסקלייד, אנחנו מהמרים כי למרות המחיר המאוד גבוה בקרוב נראה יותר ויותר אסקליידים על כבישי ישראל, ואנחנו נראה אותו, כי את הדבר הזה אי אפשר לפספס.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל