fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
דוקאטי באנר חדש מולטיסטרדה
קריסטלינו קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

כשאסטון מרטין וקוזוורט' חוברים יחד

כשאסטון מרטין וקוזוורט' חוברים יחד

מערכת מוטו

צילום: יצרן

שירת הברבור של מנועי הבעירה הפנימית? אסטון מרטין פרסמה הודעה לעיתונות הכוללת פרטים על מנוע חדש לחלוטין המהווה, לדבריהם, את הביטוי האולטימטיבי למנועי הבעירה הפנימית. המנוע הינו אטמוספרי (ללא מגדש טורבו / מגדש על) וכולל 12 צילינדרים המסודרים בתצורת V. הנפח הכולל עומד על 6.5 ליטר וההספק המרבי עומד על לא פחות מ- 1,000 כוחות סוס המושגים בסל"ד דמיוני (בעולם המכוניות) של 10,500 סיבובים לדקה. מנתק ההצתה אגב, יתערב רק ב- 11,100 סיבובים לדקה.

המומנט המרבי עומד על 75 קג"מ המושגים גם הם בסל"ד גבוה יחסית של 7,000 סיבובים לדקה. משקלו של המנוע החדש עומד על 206 קילוגרמים ולדברי אסטון מרטין הוא עומד בתקנות זיהום האוויר הקיימות כיום.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – ויזן