מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
הארלי שמאל
גלאי רדאר קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
בנלי שמאל עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
סטפן
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

כשאסטון מרטין וקוזוורט' חוברים יחד

כשאסטון מרטין וקוזוורט' חוברים יחד

מערכת מוטו

צילום: יצרן

שירת הברבור של מנועי הבעירה הפנימית? אסטון מרטין פרסמה הודעה לעיתונות הכוללת פרטים על מנוע חדש לחלוטין המהווה, לדבריהם, את הביטוי האולטימטיבי למנועי הבעירה הפנימית. המנוע הינו אטמוספרי (ללא מגדש טורבו / מגדש על) וכולל 12 צילינדרים המסודרים בתצורת V. הנפח הכולל עומד על 6.5 ליטר וההספק המרבי עומד על לא פחות מ- 1,000 כוחות סוס המושגים בסל"ד דמיוני (בעולם המכוניות) של 10,500 סיבובים לדקה. מנתק ההצתה אגב, יתערב רק ב- 11,100 סיבובים לדקה.

המומנט המרבי עומד על 75 קג"מ המושגים גם הם בסל"ד גבוה יחסית של 7,000 סיבובים לדקה. משקלו של המנוע החדש עומד על 206 קילוגרמים ולדברי אסטון מרטין הוא עומד בתקנות זיהום האוויר הקיימות כיום.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל