fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – sym
קאברג שחורי 205 על 35
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
v12 באנר צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
פוני pny באנר קוביה צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר r-125
שרקו
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

המועדון של הגדולים – סוזוקי היאבוסה

המועדון של הגדולים – סוזוקי היאבוסה

עמית משיח

צילום: מערכת מוטו

את דגם ה'היאבוסה' הוציאה סוזוקי בשנת 1999, משמעות השם ביפנית היא 'בז נודד' – ציפור שטורפת שחרורים (הכינוי להונדה CBX, ממנו נטל הסוזוקי את תואר האופנוע המהיר בעולם), עד 2001 היה המנוע בלתי מוגבל, עת הגיעה ההגבלה האלקטרונית ל-300 קמ"ש, כצעד מוסכם בין היצרניות היפניות – לפני שתגיע חקיקה מסרסת אף יותר בנושא. את 1,299 הסמ"ק של המקור, הגדילו בשנת 2008 ל-1,340 ואת הצללית המוכרת של ציפור הטרף מזהים כבר מרחוק.

אם ידעתם את כל זה, וגם אם לא, אז כדאי לכם לשמוע גם על המועדון החדש שקם לרוכבים על המפלץ, כאן על אדמת הקודש של ארצנו הקטנטונת.
דמויות רבות וציוריות מהענף חברו יחדיו לשם כך, ביוזמתו ובהנהגתו של לא אחר מאשר דניאל פטרי, הלא הוא מיצו שלנו, רוכב שבעברו כמה דגמים שונים של הסוזוקי המגודל, אחד שיצא לרעות בשדות זרים וחזר אל הדגם ואל המותג עם האחרון שיוצר.  במועדון הישראלי הצעיר אפשר למצוא דגמים מכל מגוון השנים והתצורות, כולל גם נציג בכיר נוסף מהמערכת – עם אקזמפלר משנת 2001 וללא ההגבלה הדיגיטלית.

אנחנו פוגשים 15 מחברי המועדון באמצע טיול שישי קצר שלהם – עוצרים אותם לרגע בשביל לחטוף תמונה משותפת במצפה הראל. החבורה נינוחה, האופנועים חמים מהרכיבה… כמה תמונות, כמה סיפורי קרבות דו-גלגליים והם ממשיכים הלאה בדרכם. כיף.

בערב אחר, אנחנו מסבים איתם לסעודת המבורגרים, מן המיטב שיש לראשל"צ להציע. החניה מלאה כלים והם בוחרים, כמובן, בדרך הארוכה בהלוך ובחזור. חבורת אופנועים.

*המועדון פתוח לכל בעלי ההיאבוסה, כמו גם בעלי בי-קינג, וישמח לקלוט חברים נוספים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove