מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
אופנועי QJ Motor מגיעים לישראל
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: אריק רוזנבלום
חברת אופנועי מטלון מתחילה בשיווק האופנועים והקטנועים של QJ Motor, חברת-בת של קונצרן ג'ילי הסיני, ובעלת מותג האופנועים האיטלקי בנלי. המחירים מפתיעים: החל מ־39,985 ₪ לאדוונצ'ר 550 ו־49,985 ₪ לדגם ה־800.
חברת Qianjiang Motorcycle הסינית עוסקת מזה כ־40 שנה בייצור מנועים, חלקים וכלים דו-גלגליים עבור חברות רבות ותחת מותגיה – ביניהם המותגים קיוואי, MBP ובנלי, מותג איטלקי אותו רכשה בשנת 2005 ומאז מייצרת את ליין מוצריו, כמו גם 'מותג הבית' QJ Motor. בשנת 2016 קבוצת ג'ילי רכשה את השליטה בחברה. בנוסף, יש לחברה שיתופי פעולה עם מותגים מוכרים דוגמת הארלי דוידסון ואמ.וי אגוסטה, עבורם היא מייצרת בסיס לדגמים ומשווקת ומרכיבה את אופנועיהם בשוק הסיני.
מגוון הדגמים של QJ Motor נבנה על הבסיס המוכר של אופנועי בנלי ובחלק מהדגמים זהה לחלוטין, כשדגמים אחרים מבוססים על המנועים והמכלולים שנוצרו למותגים הנוספים של הקבוצה. עד לשנה שעברה מותג QJ נמכר רק בסין והשיווק העולמי החל רק לאחרונה, עם כניסת QJ לשווקים האירופאים, שווקים נוספים באסיה, ארה"ב וכעת גם לישראל.
הבשורה הגדולה ש־QJ מביאה עמה היא בשורת המחיר, הנמוך בעשרות אחוזים ממתחריו ומקביליו. עשרת הדגמים הראשונים המגיעים לישראל כוללים צמד קטנועים בנפח 125 סמ"ק ו־8 אופנועי קרוזר, נייקד, סקרמבלר ואדוונצ'ר בנפחי מנוע הנעים בין 300 ל־800 סמ"ק.
ה־VSP125 הוא קטנוע רטרו בסיסי עם מנוע מקורר אוויר המייצר 8.8 כ"ס ב־8,500 סל"ד במשקל רטוב של 107 ק"ג. מחירו 12,985 ₪.
ה־LTR125 גם הוא קטנוע בעל עיצוב רטרו, עם גישה טכנולוגית יותר ומנוע מקורר נוזל המייצר 11 כ"ס ב־8,500 סל"ד, התנעה ללא מפתח ולוח מחוונים LCD. מחירו 12,985 ₪.
ה־SRV300 הוא אופנוע קרוזר בעל מנוע וי-טווין מקורר נוזל המייצר 30 כ"ס ב־9,000 סל"ד, מזלג קדמי הפוך, גלגלים בקוטר 16 אינץ', מערכת ABS, תאורת LED מלאה ולוח מחוונים LCD, משקלו הרטוב 164 ק"ג ועיצובו מזכיר את מראה הספורטסטר הקלאסי של הארלי דוידסון. מחירו 23,985 ₪.
ה־SRK400 הוא נייקד על בסיס מוכר, עם מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל המייצר 41 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 3.8 קג"מ ב־7,500 סל"ד, משקלו הרטוב 186 ק"ג והוא מצויד במזלג הפוך, שלדת מסבך צינורות, מערכת ABS, תאורת LED מלאה ולוח מחוונים עם צג TFT בגודל 5 אינץ'. מחירו 26,985 ₪.
ה־SRT550 וה־SRT550X הם אופנועי אדוונצ'ר על בסיס ה־TRK502 של בנלי – אופנוע שכבר הוכיח את עצמו בשוק הישראלי, עם מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח מוגדל ל־554 סמ"ק, המייצר 47 כ"ס, ההספק המקסימלי לקטגוריית A1, ונתון מומנט הגבוה בכ־15% ממנוע ה־500, העומד על 5.2 קג"מ ב־5,500 סל"ד. ה־SRT550 מצוייד במערכת מתלים מתוצרת KYB, מערכת בלימה של ברמבו עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה, מערכת ABS, תאורת LED מלאה וצג TFT בגודל 5 אינץ'. בעוד לדגם הרגיל, המיועד לשימוש עיקרי בכביש, יש גלגלים יצוקים בקוטר 17 אינץ', ל־550X בעל יכולות השטח יש גלגלי שפיצים בקוטר 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור ואגזוז גבוה, משקלם הרטוב 235 ק"ג. מחירם 39,985 ₪ ו־41,985 ₪, בהתאמה.
ה־SRV550 הוא אופנוע סקרמבלר מודרני עם עיצוב רטרו, בעל אותו מנוע 554 סמ"ק של דגם האדוונצ'ר ואבזור דומה, יש לו גלגלים יצוקים בקוטר 17 אינץ' ומשקלו הרטוב 206 ק"ג. מחירו 39,985 ₪.
ה־SRK700 הוא אופנוע נייקד בעל מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל המייצר 73 כ"ס ו־6.8 קג"מ, עם מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ, מערכת בלימה של ברמבו עם זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה, מערכת ABS ולוח מחוונים עם צג LCD, משקלו הרטוב 196 ק"ג. מחירו 39,985 ₪ וניתן לרכישה גם בגרסת A1 מוגבלת הספק.
ה־SRT800 וה־SRT800X הם הדגמים הבכירים בליין הדגמים של QJ בישראל, כמו דגמי ה־550, גם שני אופנועי האדוונצ'ר הגדולים מבוססים על הבנלי TRK באותו הנפח, עם מנוע טווין מקבילי בנפח 754 סמ"ק המייצר 76 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 6.8 קג"מ ב־6,500 סל"ד, גם להם מערכת מתלים של KYB, מערכת בלימה של ברמבו עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה, מערכת ABS, תאורת LED מלאה וצג TFT בקוטר 7 אינץ'. בעוד הדגם הרגיל בעל גלגלים יצוקים בקוטר 17 אינץ', דגם ה־800X מצויד בגלגלי שפיצים בקוטר 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור, גם משקלם שונה – 254 ק"ג ו־260 ק"ג, בהתאמה. מחירם 49,985 ₪ ל־SRT800 ו־53,985 ₪ ל־SRT800X.
ליין הדגמים המלא של היצרנית כולל דגמים רבים נוספים מכל הקטגוריות, עם מנועי סינגל, טווין ו־4 צילינדרים בנפחי 250, 350, 500 ו־600 סמ"ק. אולם התצוגה והמוסך הראשיים של המותג ברחוב שוקן 24, תל אביב.
טבלת מחירים אופנועי QJ Motor
דגם | מחיר |
VPS 125 | 12,985 ₪ |
LTR 125 | 12,985 ₪ |
SRV 300 | 23,985 ₪ |
SRK 400 | 26,985 ₪ |
SRT 550 | 39,985 ₪ |
SRT 550X | 41,985 ₪ |
SRV 550 | 39,985 ₪ |
SRK 700 | 39,985 ₪ |
SRT 800 | 49,985 ₪ |
SRT 800X | 53,985 ₪ |
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן
בשעה טובה 🍷 סוף סוף יבואן שפוי עים מחירים מעולים ואופנועים שניראים מעולים !!! תמשיכו במחירים השפויים האלה ואתם תהיו במקום הראשון במכירות לשנים הבאות ובכלל 👌🍷👌
שיהיה בהצלחה 🍷 תמשיכו במחירים השפויים האלה ואתם תעשו לכל שוק האופנועים בית ספר למכירות כמו שעשו אופנועי GAS GAS הכניסו אופנועים מעולים במחירים שפויים וניצחו במכירות את כל היבואנים !!! שיהיה בהצלחה תישמרו על המחירים האלה ואתם במקום הראשון במכירות באחריות 🍷
תדאגו למוסכים בפריסה גדולה אחרת לא תצליחו.
הסינים מנצחים בכל מה שקשור לקוחות שמחליפים פעם בכמה שנים, לאותו מותג, אלה הלקוחות שמרווחים בגדולים.
ביד שנייה, בשוק החופשי, הביקוש של הסינים נופל דרמתית, גם הערך, במיוחד בגלל בעיית חלקי החילוף.
המוסכים לא מוכנים לגעת באופנועים הסיניים כי יש איתם בעיית חלקי חילוף.
היפנים זוכים לכיסוי מעולה של חלקי חילוף זמינים וזולים באינטרנט, גם לדגמים וותיקים בני 20 שנה ויותר, מה שנותן להם יתרון וערך ביד שנייה.
בעידן הנוכחי, כאשר חלקי חילוף קונים באינטרנט, לסיניים אין כרגע חנויות מקוונות לחלקי חילוף?
לסינים אין תרשימי פיצוץ לחלקים?
לסינים אין ספרי יצרן לאחזקה וטיפול?
וזה מוזר מאוד.
אני אישית לא הייתי מתקרב לכלי סיני חדש בארץ שעדיין לא התבשל לו כמה שנים, לדוגמא כמו שחבירנו פה אמר על חלפים או טיפולים או מוסכים, צריך שיהיה בפריסה ארצית צריך יותר חלקי חילוף או יותר מוסכים שידעו להתעסק עם הכלים האלו.
גם לא ידוע מה האמינות שלהם של הכלים הסינים.. הייתי מחכה
מה אתה מבלבל תשכל כתוב בכתבה שזה היצרן של בנלי והאופנועים שלו בדיוק כמו האופנועים של בנלי אז כבר מכירים אותם בארץ וגם בעולם. זה יצרן ותיק ולא משהו שהמציאו שלשום והביאו לישראל אתמול.
שיהיה להם בהצלחה ופרנסה טובה
בהצלחה *** וכל הכבוד על המחירים השפיים והנכונים * גם אופנועי VOGE * BENELLI * ZONTES הם אופנועים סינים במחירים של יפנים אז עדיף בשביל 3000 / 4000 ליקנות אופנוע יפני אבל במחירים טובים ונכונים כדאי לתת היזדמנות לחברה חדשה עם מחירים טובים ועלויות החזקה נמוכות שיהיו במקום הראשון במכירות ******* שמרו עלן המחירים האלה ולא תפספסו לקוחות חדשים שירוצו איתכם לשנים הבאות
למה אין לכם מוסך באזור חיפה