fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
שרקו
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

ההנעה החשמלית מגיעה לספיישלים המטורפים

ההנעה החשמלית מגיעה לספיישלים המטורפים

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אופנועי הספיישל הם אורחים רצויים בכול תערוכה או אירוע אופנועים, אלו מעין פסלים יצירתיים מעל ומעל ומעבר רק שיש להם גם מנוע ושני גלגלים. אופנועי הספיישל באופן מסורתי עושים שימוש במנועי קאסטום, בד"כ הארלי, אך במקרים לא מעטים גם מנועי סופרבייק והטרפות אחרות שכן שם המשחק הוא דמיון. בנוסף, אופנועי ספיישל רבים משמשים למירוצי דראג שכן עיצוב אופנועי דראג נולד לעיצובים משוגעים בזכות הממדים הנדרשים, ארוך מאוד, נמוך מאוד ומוזר מאוד.

אופנועי דראג ספיישל או לא, מצטיידים בכול מנוע אפשרי ממכונת כביסה ועד מנועי סילון – כעת מתחילים מנועים חשמליים להיכנס לאופנועי הספיישל דראג. כלי מעניין נחשף לאחרונה, שמו ליסה על שם הסבתא של היוצר רולף רייק, והיא מיועדת לא רק לשחרר יצירתיות וטירוף מהאמן – אלא זה כלי דראג של ממש שאף משתתף באירועים באירופה. העיצוב המקורי מאוד נעשה דווקא בהשראת העבר, אפנת ארט דקו שהייתה נפוצה בשנות העשרים של המאה העשרים, כשהחלק הקדמי מכוסה והחלק האחורי חשוף לגמרי. במקביל לארט דקו המשטחים הכהים מושכים לכיוון מטוסי חמקן.. מכלולי ההנעה נלקחו מהב.מ.וו c evolution, כשמשקל הליסה הזאת נמוך בכמעט חצי מהקטנוע המקורי. יעודה של הליסה כאמור מירוצי דראג ולכן אין מתלים והגלגלים מותקנים קשיח, צמיגי סליקס, הרוכב יושב על המצברים ולא נדרש מושב יעודי שכן המיאוץ נעשה למרחק של 200 מטר בלבד.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 300L