fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

ל-MV אגוסטה ברוטאלה 1000 יהיו מעל ל-200 כ"ס

אסף לביא

לאחר שגייסו עשרות מיליונים לפיתוח ליין ה-4 צילינדרים החדש, וספציפית F4 חדש, נחשפים פרטים ראשונים אודות ההיפר-נייקד של היצרן האיטלקי שיתבסס על הפלטפורמה החדשה.

מעבר לבסיס החדש, מנוע בנפח של 999 סמ"ק, חבילת אלקטרוניקה עדכנית, הפחתה במשקל ועיצוב חדשני, ה"שמועה המלומדת" מדברת על 212 כ"ס למפלץ.

משפחת הברוטאלה קיבלה חיזוקים רבים מאז הוצגה לפני כשני עשורים, הצגת דגם ה-800, דגם ה-RR, ה-675, והתת-משפחה – דראגסטר, אבל הדגם הגדול מרובע הצילינדרים "נאלץ להסתפק" בעיקר בהגדלת נפח המנוע.

בעוד 3 ימים תפתח תערוכת מילאנו ונדע בדיוק במה התחדש הברוטאלה.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל