fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס עליון מתחת ללוגו טארו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
טריומף קוביה
אגמ מוטורס קוביה 140
סטפן
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מאיר משיקה צמד קטנועי NIU חדשים בישראל

מאיר משיקה צמד קטנועי NIU חדשים בישראל

אסף לביא

צילום: יצרן

החטיבה החשמלית של קבוצת 'מאיר חברה לרכב', MEU, יבואנית קטנועים NIU החשמליים, מודיעה על הגעתם ארצה של שני קטנועים חדשים ה־MQi GT EVO וה־NQi GTS, גרסאות חדשות ומשודרגות לדגמים שכבר משווקים בישראל.

ה־NQi GT הייתה סדרת הדגמים הראשונה של המותג שהגיע לישראל לפני כשנתיים, וגרסת ה־GTS החדשה מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לסדרה, עם מנוע חדש מתוצרת NIU, בעל הספק גדול יותר של 4.6kW, לעומת 3kW בדגם הקודם, ומהירות מירבית של 80 קמ"ש, 10 קמ"ש יותר מבעבר. כמוכן, גם גלגלים גדולים יותר, כעת בקוטר 14 אינץ' לעומת 12 אינץ' בדגם הקודם ולוח המחוונים חדש ומתקדם עם צג TFT.

מערכת הבלימה המשולבת בעלת דיסק יחיד בקוטר 200 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 180 מ"מ מאחור, הצמיגים במידות 90/90-14 מקדימה ו־110/80-14 מאחור, בסיס הגלגלים צמח ל־1,325 מ"מ, המושב כעת בגובה 815 מ"מ, מרווח הגחון 180 מ"מ, אורכו הכללי עומד על 1,890 מ"מ, רוחבו נותר 740 מ"מ וגובהו כעת 1,223 מ"מ. כמו הדגם אותו הוא מחליף, גם ה־GTS בעל תאורת LED היקפית, שלושה מצבי רכיבה וקישוריות ליישומון ייעודי.

ה־NQi GTS נמכר בשתי גרסאות, הראשונה עם שתי סוללות 26Ah נשלפות המספקות טווח רכיבה של כ־70 ק"מ במצב ספורט, או השנייה צמד סוללות 35Ah, גם כן נשלפות, וטווח של כ־90 ק"מ באותו מצב רכיבה. מחירן על הכביש עומד על 16,140 ₪ או 19,140 ₪, בהתאמה.

הMQi GT EVO הוא גרסה משודרגת משמעותית לדגם שהגיע לישראל בתחילת 2021, ה־MQi GT, כשה־Evo חמוש במנוע חזק יותר משמעותית, הפעם מתוצרת NIU ולא בוש, בהספק של 6.5kW לעומת 3.1kW בדגם הבסיסי הקודם, שמקרב אותו עוד צעד לקראת ביצועים של קטנוע 125 סמ"ק, כשגם חבילת הסוללות הנשלפות עוברת שדרוג ובמקום צמד סוללות 48V בקיבולת של 31Ah, ה־Evo מצויד בסוללות 72V בקיבולת 26Ah. כל זה מביא אותו למהירות מירבית שצמחה ל־100 קמ"ש לעומת 70 קמ"ש בדגם הקודם וטווח נסיעה של 75 ק"מ במצב רכיבה ספורט. גם כאן מותקן לוח מחוונים חדש עם צג TFT, והמשקל עולה מעט ל־128 ק"ג.

שאר הנתונים זהים לדגם היוצא, עם תאורת LED מלאה, קישוריות ליישומון ייעודי, שלושה מצבי רכיבה, התנעה ללא מפתח, מערכת בלימה משולבת בעלת דיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 180 מ"מ מאחור, צמיגים במידות 90/90-14 מקדימה ו־110/80-14 מאחור, בסיסי גלגלים מעט ארוך יותר העומד על 1,389 מ"מ, מושב בגובה 816 מ"מ, מרווח גחון של 180 מ"מ, אורך של 1,949 מ"מ, רוחב של 700 מ"מ וגובה 1,171 מ"מ. מחירו עומד על 20,140 ₪.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

2 תגובות ל מאיר משיקה צמד קטנועי NIU חדשים בישראל

  1. איזה קטנוע חשמלי בשוק הישראלי לא דורש רישיון?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל