מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה חושפת: CRF450L, דו"ש מקצועי על בסיס דגם ה-X
אסף לביא
צילום: יצרן
הונדה חושפת, בנוסף לדגם X חדש על בסיס ה-R, גם את ה-CRF450L, דו"ש מקצועי ואח גדול לדגם ה-250 המוצלח.
בבסיסו של ה-L ניצב מנוע סינגל בנפח 450 שמגיע מדגם האינדורו, מחשב ניהול המנוע, תיבת האוויר ומערכת הפליטה שונות ומייצרות חיסכון, אמינות ושקט גבוהים יותר משל דגמי האינדורו והמוטוקרוס שחולקים את אותו המנוע, הגיר בעל 6 הילוכים, בדומה לדגם ה-X ומותאם לעבודת כביש בנוסף לשטח, מערכת הזרקת דלק נוספה השנה גם לדגם ה-X וגם ל-L החדש, הרדיאטורים גדולים יותר ואלטרנטור מספק יותר חשמל למצבר ליטיום גדול יותר משל דגם ה-X. ההספק צפוי להיות מופחת אך עוד לא פורסמו נתונים רשמיים.
השלדה, מבוססת על שלדת האלומיניום של דגם המוטוקרוס, ה-CRF450R, שונתה מעט לשם התאמה ליעוד הדו-שימושי ולמכלולים השונים. הבולמים, גם כאן של SHOWA וניתנים לכיוונון, מקדימה בולם הפוך בקוטר 49 מ"מ, מאחור בולם יחיד עם לינק, מהלך הבולמים של 300 מ"מ ו-310 מ"מ בהתאמה.
מיכל טיטניום בנפח 8 ליטר, לוח שעונים בסיסי ונאמן לסגנון האינדורו, תאורת לד היקפית וגרפיקה חדשה ברוח משפחת הדגמים המקצועים ופחות קרובה לזאת של ה-250L, כך גם העיצוב הכללי שרזה וחד יותר ומשדר קרביות.
ה-CRF450L יעלה בארה"ב כ-10,000 דולר, מחירו של ה-CRF250L בארה"ב הוא כמחצית מזה ובישראל עולה 34,490 ש"ח. מכאן ניתן לשער שמחיר ה-CRF450L יהיה באזור ה-65,000 ש"ח. שיווקו יחל בעולם בחודש ספטמבר וצפוי להגיע לישראל בקרבת תאריך שחרורו בעולם.
התגובות סגורות לפוסט זה.