מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
בובר בלאק וספיד מאסטר 1200; טריומף בונוויל חוגג ב- 2018
גיא בן ברק
צילום: יצרן
טריומף במומנט חזק לאחר כניסת השותף ההודי בז'אז' לייצור משותף של 250 חדשים לשווקי אסיה, חתימת ההסכם לאספקת מנועי מוטו2 בעוד שנתיים, ובמקביל השקעה של ממש בחוזקה העיקרית של טריומף, הקלאסיים. כאן בניגוד ליעודי האדוונצ'ר והספורט – לטריומף יש זכות ראשונים ואותנטיות שקשה להתמודד איתה אם אתה לא בריטי…
ל-2018 משקיעה טריומף בשתי גרסאות לדגם הידוע ביותר שלה, הבוונוויל. הבונוויל בובר שכיכב במילאנו 2016 מקבל ל-2018 גרסה שחורה אכזרית למראה, בלאק, עדיין מושב יחיד ומוקצנים האלמנטים של הבובר המקוצץ עם זנב באדמה, במקביל לביצועים והתנהגות טובים יותר. מנוע ה-1200 עם קראנק 270 לפעימות כמו פעם מייצר 77 כוח סוס, יש גם אלקטרוניקה לבטיחות, המיתלים שופרו, גלגל "16 קדמי במקום "19 קודם עם צמיג שמן – והכול כמובן שחור.
הבונוויל ספיד מאסטר, עיצוב קאסטום בריטי טיפוסי כולל הגרמושקות למזלג, מיכל הדלק המחוטב, מערכת הפליטה העדכני ל-2018 קיצוני פחות בעיצובו מהבובר בלאק, עם מנוע ה-1200 והרבה יותר ביצועים, 42% יותר כוח מאשר הספיד מאסטר 2015, כמעט 11 קג"מ מתקבלים ב-4,000 סל"ד. במקביל שופרה האלקטרוניקה לטובת הבטיחות, מצבי כוח רגיל וגשם, בקרת אחיזה ו-ABS ממוחשבים. שוב למראה הותקנה מערכת פליטה המצניעה את הממיר הקטליטי, תיבת האוויר קומפקטית בהרבה ומקטינה הממדים. שיפורים הוכנסו לטובת נוחות הרוכבים, כולל מסגרת אחיזה מאחור ורגליות משופרות לרוכב ולמורכבים. המיתלים חדשים עם מזלג קארטרידג' 41 מ"מ בעל מהלך 90 מ"מ, מאחור מהלך קצר גם הוא של 73 מ"מ, המתלה האחורי כאילו הארד טייל.
חבל שאין בישראל!