fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

בעלי GSXR – סוזוקי קוראת לתיקון

בעלי GSXR – סוזוקי קוראת לתיקון

טל סולומון

צילום: יצרן


לאחר שנתקבלו תלונות בודדות על תחושה "ספוגית" של הבלם הקדמי, החליטה סוזוקי לקרוא לתיקון (Recall) לכל בעלי GSX-R בנפחים 600, 750 ו-1,000 סמ"ק שיוצרו משנת 2004 ועד היום. כך דיווח לראשונה האתר הבריטי MCN בסוף השבוע האחרון.

מספר האופנועים שנקראו לתיקון עדין לא ידוע ועלות התיקון והתאמת מאסטר צילינדר של הבלם קדמי תתבצע ללא עלות במוסך השירות של היבואניות ברחבי העולם.

מעופר-אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי בישראל, אישרו את הקריאה לתיקון והחלו לשלוח מכתבים ללקוחות החברה, על פיהם הם נקראים לבצע את התיקון וההתאמה הנדרשת.

חשוב לציין שעד כה לא נתקבלו דיווחים על כשל בתפקוד הבלם (באנגליה, על פי MCN) והקריאה נובעת מתוך חשש ומידת זהירות בלבד. בלם הנו רכיב בטיחותי מהמעלה הראשונה ולכן החשש שמתחת לתחושת הספוגיות עליה דיווחו מסתתרת בעיה ובסוזוקי לא רוצים לקחת סיכון, קל ככל שיהיה.

הקריאה לתיקון תקפה לבעלי הדגמים הבאים:

GSX-R600 – K4, K5, K6, K7, K8, K9, L0, L1, L2, L3 

GSX-R750 – K4, K5, K6, K7, K8, K9, L0, L1, L2, L3 

GSX-R1000 – K5, K6, K7, K8, K9, L0, L1, L2, L3 



 

4 תגובות ל בעלי GSXR – סוזוקי קוראת לתיקון

  1. לא נתקלתי באף ריקול ואו תקלה באף אחד מהאופנועים האלו.

  2. והחלפתי שלושה R . אף פעם לא הייתה לי בעיה בספיגות של בלם קידמי. כנראה ממש פרנויה של היצרון.

  3. סוזוקי חברה אחראית ומעולה וגם מוכנה לצאת בפרסום שנים אחרי. כל הכבוד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל