fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

סוזוקי 600 טורבו: עוד פרטים ותמונות

סוזוקי 600 טורבו: עוד פרטים ותמונות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סוזוקי משחררת פרטים נוספים ותמונות של אופנוע הטורבו שהציגה בתערוכת טוקיו לפני שבועיים: נפח מנוע 588 סמ"ק שני צילינדרים קירור מים עם מגדש טורבו מצויד במצנן ביניים, כידוע ציוד חובה המיועד לצנן את הגזים הנדחסים על ידי המגדש למנוע, הלחץ הגבוה מעלה את הטמפרטורה לערכים שחייבים קירור.

סוזוקי אומרים שההספק המרבי עומד על 100 כ"ס ב-8,000 סל"ד והמומנט המרבי על 10.2 קג"מ ב-4,500 סל"ד, טווח סל"ד יעיל יוצא מהכלל הודות למגדש הטורבו, לשם השוואה במנוע 600 שני צילינדר ללא טורבו הפער בין הסל"ד של שיא המומנט לסל"ד בו מתקבל שיא ההספק עומד על פחות מ-2,000 סל"ד בעוד בסוזוקי המוגדש ניתן לראות שהפער הוא 3,500 סל"ד, כאמור הרבה כוח על פני תחום סל"ד נרחב מאוד. גם נתון ההספק המרבי אינו שגרתי במנוע 600 שני צילינדר, אלה בדרך כלל מסתפקים ב-75 כוח סוס וכאן המגדש מעלה את זה ל-100. המשקל של ה-600 טורבו הזה עומד על 175 קילו, קרוב למשקלו של SV650.

מתי אם בכלל יצא הדגם הזה? מצד אחד התמונות והנתונים שמפורסמים כעת מלמדים כי האופנוע מתקרב לייצור – מאידך קשה להאמין שסוזוקי המאותגרת כלכלית כמו כול היצרנים בעולם בימים אלה תיכנס לפרוייקט כזה שיהיה יקר לייצור ויקר למכירה ללקוח, לא פשוט לגרום למנוע שני צילינדר קטן נפח לעבוד כמו שצריך עם מגדש טורבו, בוודאי שאופנוע כזה אינו מתאים לכול רוכב וכיום המגמה היא לפשט הכול לטובת הרחבת קהלי היעד.

גלריה

תגובה אחת ל סוזוקי 600 טורבו: עוד פרטים ותמונות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל