fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

בורילה ייתנו שילדה וגלגלים, את המנוע תביא לבד

בורילה ייתנו שילדה וגלגלים, את המנוע תביא לבד

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

קוראים לאופנוע הזה ממזר, אולי כי לא ברור מי האבא שלו או אולי כי הוא מביא אותה בהפוכה. בורילה היצרן האיטלקי הבייתי הציג כבר לפני מספר חודשים את הרעיון שהלקוח יבחר במנוע מתוך מספר אפשרויות – ובורילה יבנו סביב המנוע הזה את שאר האופנוע. בורילה כידוע מייצרים שלדות אלומיניום איכותיות בעבודת יד, והם גם יספקו את הגלגלים, המתלים והבלמים. אפשרויות המנוע ללקוח הן 450 סינגל של דוקאטי או 500 סמ"ק של ג'נרל מוטורס המשמש דגמי ספידוויי. מבחינת העיצוב הלקוח יכול לעצב את הממזר שלו בסגנון קפה רייסר, הגרסה המופיעה בסרטון המצורף, או בגרסת קאנטרי לזכר אופנועי האנדורו של הימים ההם. הרעיון מקדם ללא ספק חופש ללקוח ויצירתיות, אנטי מוחלט למפעלים והיצרנים הגדולים הכופים אחידות וקיטש – הבעיה שהתענוג הזה מאוד יקר,בורילה רוצים כמעט 10,000 אירו עבור יצירת הכלי וזאת לא כולל מחיר רכישת המנוע. לא ניתן שלא לתהות על הסתירה בין האופנוע הצנוע והפשוט לבין תג המחיר המשמעותי אבל זה מה יש, ומי שמן הסתם ירכשו את הבורילה אינם סטודנטים עניים המחפשים ייחוד וחופש אלא חברה קצת יותר בורגנים.

)

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל