fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס עליון מתחת ללוגו טארו
אגמ מוטורס קוביה 140
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בורילה ייתנו שילדה וגלגלים, את המנוע תביא לבד

בורילה ייתנו שילדה וגלגלים, את המנוע תביא לבד

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

קוראים לאופנוע הזה ממזר, אולי כי לא ברור מי האבא שלו או אולי כי הוא מביא אותה בהפוכה. בורילה היצרן האיטלקי הבייתי הציג כבר לפני מספר חודשים את הרעיון שהלקוח יבחר במנוע מתוך מספר אפשרויות – ובורילה יבנו סביב המנוע הזה את שאר האופנוע. בורילה כידוע מייצרים שלדות אלומיניום איכותיות בעבודת יד, והם גם יספקו את הגלגלים, המתלים והבלמים. אפשרויות המנוע ללקוח הן 450 סינגל של דוקאטי או 500 סמ"ק של ג'נרל מוטורס המשמש דגמי ספידוויי. מבחינת העיצוב הלקוח יכול לעצב את הממזר שלו בסגנון קפה רייסר, הגרסה המופיעה בסרטון המצורף, או בגרסת קאנטרי לזכר אופנועי האנדורו של הימים ההם. הרעיון מקדם ללא ספק חופש ללקוח ויצירתיות, אנטי מוחלט למפעלים והיצרנים הגדולים הכופים אחידות וקיטש – הבעיה שהתענוג הזה מאוד יקר,בורילה רוצים כמעט 10,000 אירו עבור יצירת הכלי וזאת לא כולל מחיר רכישת המנוע. לא ניתן שלא לתהות על הסתירה בין האופנוע הצנוע והפשוט לבין תג המחיר המשמעותי אבל זה מה יש, ומי שמן הסתם ירכשו את הבורילה אינם סטודנטים עניים המחפשים ייחוד וחופש אלא חברה קצת יותר בורגנים.

)

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל