fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

האינזומה 250, טווין ושימושי שיצא לשווקים ב-2013 וזוכה להצלחה, יקבל ככול הנראה בשנה הבאה גרסת פיירינג. זאת מאחר ודגם מקביל לאינזומה, GSR, הנמכר ביפן יקבל בשנה הבאה פיירינג מלא כפי שניתן לראות בתצלום וטבעי שהדגם הנמכר באירופה, ארה"ב וגם אצלנו יקבל את הכסות השימושית. הפיירינג מוסיף 6 קילו למשקלו של הדגם, כלומר 189 קילו רטוב.

תגובה אחת ל סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

  1. לא חבל ? שימחקו את האינזומה ויתחילו ליצר GSR250 או 500 באותו הצורה של ה750. חבל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל