מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
גלאי רדאר קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
ברקום שמאל
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
פרפקט קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC

סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

האינזומה 250, טווין ושימושי שיצא לשווקים ב-2013 וזוכה להצלחה, יקבל ככול הנראה בשנה הבאה גרסת פיירינג. זאת מאחר ודגם מקביל לאינזומה, GSR, הנמכר ביפן יקבל בשנה הבאה פיירינג מלא כפי שניתן לראות בתצלום וטבעי שהדגם הנמכר באירופה, ארה"ב וגם אצלנו יקבל את הכסות השימושית. הפיירינג מוסיף 6 קילו למשקלו של הדגם, כלומר 189 קילו רטוב.

תגובה אחת ל סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

  1. לא חבל ? שימחקו את האינזומה ויתחילו ליצר GSR250 או 500 באותו הצורה של ה750. חבל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל