fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

ערום מכול חיית השדה – הונדה CBR1000RR קפה רייסר

ערום מכול חיית השדה – הונדה CBR1000RR קפה רייסר

גיא בן ברק

אופנועי העירום השריריים הנפוצים היום מאד החלו את דרכם בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת תחת נוסחא פשוטה – מורידים את מעטה הפלסטיק מעל אופנוע ספורט, או מראש משתילים מנוע סופרבייק בשלדה חשופה, הפואנטה היא המתכת החשופה, המינימליזם, חוליגאניזם בוטה והשאיפה היא שהמראה יסבול כמה שפחות מאלמנטים מכאנים מבאסים ובראשם הרדיאטור.

זה נשמע פשוט אבל שוב ושוב הוכח כי לא קל ליצור אופנוע עירום שהיה פעם סופרבייק, בין אם אתה יצרן גדול או סדנא בייתית, הפעם נמצא מישהו שהצליח, מעצב תעשייתי בריטי בשם ביל ווב שהפשיט בהצלחה כפי שניתן לראות בתצלומים הונדה CBR1000RR מודל 2009 . "רציתי אופנוע בעל טכנולוגיה מודרנית במטרה ליצור כלי עירום בפילוסופיית קפה רייסר" אומר ביל, "ההונדה הזה מתאים בול כי השילדה החשופה שלו פשוט יפיפייה". מעבר להורדת כול חלקי הפלסטיק המקוריים המעצב הוסיף רכיבים משלו, יחידת המושב היחיד יצוקה מפולימר ועליה מושב של דוקאטי פאניגלה, יחידת הפנסים המתכתית, ודאג כמו שצריך לפרטים הקטנים שהם בעצם עושים בסופו של דבר את העניין, כמו תושבות עבודת יד לחיישנים ומחוונים שהוצנעו תחת הפיירינג ודרשו פיתרון עם ההפשטה. רמת העבודה לחלוטין לא נפוצה, עיתונאים שפגשו את הקפה רייסר של ביל ווב מעידים באתרים שונים כי גם אם הונדה עצמה הייתה יוצרת פיירבלייד ערום – לא היה לה קל להגיע לשלמות והגימור של מר ווב. 

גלריה

תגובה אחת ל ערום מכול חיית השדה – הונדה CBR1000RR קפה רייסר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל