fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

ק.ט.מ שני צילינדרים 600/800 סמ"ק – גם הוסקוורנה

ק.ט.מ שני צילינדרים 600/800 סמ"ק – גם הוסקוורנה

גיא בן ברק

ק.ט.מ מחדשת ללא הרף בשנים האחרונות – אולם בנפחים הגדולים והקטנים, בעוד נפחי הביניים די מוזנחים למעט 690 סינגל. מצב זה עומד להשתנות לדברי מנכ"ל היצרן האוסטרי הגדול סטפאן פירר. האיש החזק בחברה מגלה בראיון למגזין בריטי כי ק.ט.מ תפתח דור חדש של מנועי וי-טווין בנפח 600-800 סמ"ק – במהלך השלוש השנים הקרובות; זאת במקביל להשקת מנועי ארבעה צילינדרים ספורטיביים בנפח ליטר, בהתאם לכוונה להיכנס למוטו GP בתוך שנתיים-שלוש תחת  קוד מנוע RC16.

המנועים החדשים יהיו זמינים גם להוסקוורנה, לה לדברי פיירר יהיה ליין אופנועי כביש ייחודי בנפחי 450-1,300 סמ"ק.

תגובה אחת ל ק.ט.מ שני צילינדרים 600/800 סמ"ק – גם הוסקוורנה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל