מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ק.ט.מ שני צילינדרים 600/800 סמ"ק – גם הוסקוורנה
גיא בן ברק
ק.ט.מ מחדשת ללא הרף בשנים האחרונות – אולם בנפחים הגדולים והקטנים, בעוד נפחי הביניים די מוזנחים למעט 690 סינגל. מצב זה עומד להשתנות לדברי מנכ"ל היצרן האוסטרי הגדול סטפאן פירר. האיש החזק בחברה מגלה בראיון למגזין בריטי כי ק.ט.מ תפתח דור חדש של מנועי וי-טווין בנפח 600-800 סמ"ק – במהלך השלוש השנים הקרובות; זאת במקביל להשקת מנועי ארבעה צילינדרים ספורטיביים בנפח ליטר, בהתאם לכוונה להיכנס למוטו GP בתוך שנתיים-שלוש תחת קוד מנוע RC16.
המנועים החדשים יהיו זמינים גם להוסקוורנה, לה לדברי פיירר יהיה ליין אופנועי כביש ייחודי בנפחי 450-1,300 סמ"ק.
נשמע מלך סופני בקטגוריה