fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

זירו מכפילה הטווח למוגבלי רישיון

זירו מכפילה הטווח למוגבלי רישיון

מוגבלי רישיון A2 ("עד 125" בעברית) יכולים מעתה ליהנות מאופנוע חשמלי של זירו האמריקנית לאחר שהחברה חושפת גרסה של ה-DS המתאימה לרישיון A2 (ואף פחות מזה באירופה) כלומר 11 קילוואט כלומר 14 כוח סוס, כלומר נהג מכונית גם בישראל יכול היום לעלות על אופנוע כזה לאחר שיעשה מבחן שליטה במגרש בלבד על קטנוע 125, באירופה אפילו זה לא נדרש.

אבל, וזה האבל שצריך להתרגל אליו בעידן החשמלי, המנוע הקטן הזה מייצר מומנט של 11 קג"מ… זה יותר מכול אופנוע או קטנוע בקטגוריית רישיון A1, לדוגמא הרלי דייוידסון סטריט 750 מייצר 6 קג"מ, ותכלס יותר מרוב האופנועים בעולם. זה דבש אבל גם עוקץ, מי שיפתח מצערת בזירו החדש הזה בלי לדעת מה יש בצד השני עלול למצוא עצמו נתלש לכיוון הכביש מאחור עם סיבוב הידית הקל ביותר, למרות שהמפעל מן הסתם ימתן את המומנט בתחילת הסיבוב בדיוק בגלל הבטיחות.

ההספק הנמוך מאפשר להגדיל מאוד את טווח הנסיעה, עניין בעייתי עדיין במנועים חשמליים תלויי סוללות, בגרסה הבסיסית מגיע הכלי ל-262 קילומטר בין טעינות בשימוש עירוני – אך בתוספת מחיר ניתן להאריך הטווח ל-328 קילומטר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל