fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

זה באמת קורה?! סוזוקי בטיזר להיאבוסה חדש

זה באמת קורה?! סוזוקי בטיזר להיאבוסה חדש

אסף לביא

צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

נראה שהלא-יאמן עומד לקרות, סוזוקי מפרסמת סרטון טיזר לקראת חשיפת הדור החד של דגם ההיפר-ספורט הוותיק שלה, ההיאבוסה, שעומד להיות חדש לחלוטין ולא שדרוג של הדגם היוצא.

12 שנים עברו מאז הוצג הדור הנוכחי של ה-GSX1300R היאבוסה, שב-2007 צמח בנפח המנוע ל-1,340 סמ"ק והוגבל אלקטרונית ל-300 קמ"ש, מאז לא בוצעו שינויים דרמתיים – ב-2014 קיבל הדגם מערכת ABS וקליפרים מתוצרת ברמבו ולעיתים גם צביעה חדשה. ב-3 השנים האחרונות ההיאבוסה לא שווק באירופה מכיוון שלא עמד בתקנות האירופאיות. ב-5 בפברואר סוזוקי תחשוף לעולם את הדור הבא שלדבריה יהיה חדש לחלוטין.

● עוד בנושא: סיפורו של אייקון מוטורי | סוזוקי GSX1300R היאבוסה

המון שמועות התרוצצו במהלך השנים, חלקן על דגם טורבו, חלקן על נפח של 1,500 סמ"ק ואפילו על הספק של 250 כ"ס; אנחנו נאלץ לחכות לחשיפה הרשמית כדי לדעת כמה מהן – אם בכלל – יתבררו כנכונות. הדור החדש כמובן יעמוד בתקן אירו5 וממבט על לוח השעונים ניתן ללמוד שהדגם החדש יהיה מצויד בבקרת אחיזה, קוויקשיפטר, אנטי-ווילי, מספר מצבי מנוע וחיישן זווית הטייה. כמיטב המסורת, מחוג המהירות מוצג על 300 קמ"ש בהילוך שישי ב-10,000 סל"ד.

סרטון הטיזר:

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

 

גלריה

תגובה אחת ל זה באמת קורה?! סוזוקי בטיזר להיאבוסה חדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל