fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

וידאו: אופנוע ה־MotoE של דוקאטי על המסלול

וידאו: אופנוע ה־MotoE של דוקאטי על המסלול

אלוף העולם לשעבר אלכס דה אנג'ליס מצטרף לצוות של דוקאטי בתפקיד רוכב המבחן של האב-טיפוס V21L, שפיתוחו מתקדם לקראת הצגת הדגם הרשמי שישמש את אליפות המוטוE בעונה הבאה, ודוקאטי מפרסמת סרטון ראשון של האופנוע בפעולה על מסלול המרוצים.

צפו באב-טיפוס המוטוE של דוקאטי בפעולה על המסלול >>>

לפני כחצי שנה, בדצמבר 2021, מיקלה פירו רכב על האב-טיפוס V21L במסלול מיזאנו במה שהיה מבחן המסלול הראשון של האופנוע החשמלי מבולוניה. המבחן הראשון נועד לאסוף מידע וניתוח נתונים לטובת המשך הפיתוח, מאז עבר האב-טיפוס עוד מספר מבחני מסלול, כשדוקאטי מצרפת באופן רשמי לציוותה את אלכס דה אנג'ליס, אלוף העולם לשעבר שהשתתף בעונת 2019 של אליפות המוטוE, ומפרסמת לראשונה וידאו ותמונות נוספות המציגים את האופנוע בפעולה.

דוקאטי תחליף את אנרג'יקה בעונה הבאה כספקית האופנועים הבלעדית של הגביע החשמלי של המוטוGP, אליפות ה־MotoE, כשהאופנוע שלה אמור להיות חזק וקל יותר מה־Ego של אנרג'יקה המשמש היום את האליפות. המרוץ הראשון של קטגוריית המוטוE השנה יתקיים במסלול חרז ב־01.05, כשהסבב השביעי והאחרון לעונה זו יתקיים במסלול מיזאנו ב־04.09.

רוברטו קאנה, מנהל דוקאטי eMobility: "מאז שלקחנו את האב-טיפוס MotoE של דוקאטי למסלול בפעם הראשונה, לא הפסקנו את עבודות הפיתוח של הפרויקט, אפילו לא לרגע. העבודה הקשה של כל הצוות משתלמת בזכות ההתקדמות המתמשכת, מה שגורם לנו לסיפוק רב. תוך ארבעה חודשים בלבד, האב-טיפוס שלנו כבר תקף את הפניות של כמה מהמסלולים האיטלקיים הגדולים, וסיפק תגובות חיוביות. יש עוד הרבה עבודה לעשות, אבל הכיוון הוא בהחלט נכון”.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל וידאו: אופנוע ה־MotoE של דוקאטי על המסלול

  1. רוצים להכניס לדיכאון את כולנו עם השעמום הזה .איך אפשר ללא סאונד השם ירחם אותנו ויציל אותנו מגזרה זו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל