fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

כל מתיחות ה־1 באפריל של עולם הרכב

כל מתיחות ה־1 באפריל של עולם הרכב

אסף לביא

צילום: יח"צ

אחרי שבשנה שעברה המתיחה של פולקסווגן כמעט ועלתה לה ביוקר, השנה המתיחות היו פשוטות ולעיתים גם אמינות יותר. גם היבואנים והמותגים הישראלים השתתפו ואחד מהם אפילו הצליח להפיל בפח את מנכ"ל מוטו.

 

הונדה אופנועים ישראל | מהדורת עצמאות 74 ל־X-ADV

מאיר חברה לרכב, יבואנית הונדה לישראל, העלתה ב־1 באפריל לעמודי המדיה החברתית של אופנועי הונדה תמונה של הכלי הפופולרי שלה בצביעת כחול-לבן עם דגלי ישראל וסיפרה כי זהו ה־X-ADV 750 ISR, מהדורה מוגבלת לכבוד יום העצמאות הקרוב שמגיעה מיפן בעקבות הקשר האדוק בין היבואן הישראלי ליצרן היפני. עוד הוסיפו לפוסט שרק 74 יחידות יגיעו לייצור, עם חתימת נשיא הונדה אופנועים על לוח השעונים ושבעזרת מחשב מנוע משופר ההספק יעלה ל־62 כ"ס.

 

מטרו מוטור – סאן יאנג | פקק באדי

יבואנית קטנועי סאן יאנג בחרה במתיחת 1 באפריל עם מסר שיווקי בסופה, כשהיא מפרסמת 'מוצר חדש' ליציאה מהפקקים – בובה דמוית אדם שתאפשר נסיעה בנתיב המהיר. ה־Pkak Body מתוארת כבובה אמינה בפני מצלמות המגיעה עם סט בגדים להחלפה והכי חשוב – אינה מדברת ולא חופרת, כשהפרסומת כמעט ונחתמת בהערה " הבובה מיועדת לנסיעות בלבד ולא למטרות אחרות". כשנדמה כי זה הסוף נשמעת שריטת תקליט והקריינות מפנה את הצופה לפתרון האמיתי לפקק – קטנוע, במקרה הזה של סאן יאנג.

 

מאזדה ישראל | ניחוחות דובדבן

כמו תדמית רכביה, גם במתיחת 1 באפריל מאזדה נשארת מאופקת ולא יוצאת מגדר הרגיל, עם מתיחה שכנראה היינו מאמינים לה אם לא התאריך. כיאה למותג היפני ולתחילת האביב, בדלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, בחרו לשלב כפיצ'ר חדש ברכבים את אחד מסמלי ארץ השמש העולה – פריחת עצי הדובדבן (סאקורה ביפנית) המכסה את יפן בעלי כותרת ורודים ואת האוויר בריח מתוק. כך נכתב בפוסט: "מאזדה חשפה לאחרונה חידוש במערכות הישיבה ומציעה מעתה ריפודי עור המשלבים רקמה ייחודית וניחוח עדין של פריחת הדובדבן היוצא מהעור המחורר".

 

סקייוול ישראל | שלוש תוספות חדשות ל־ET5

זוכרים שאמרנו שהמנכ"ל נפל בפח? זאת הייתה המתיחה שהפילה אותו, למרות שהוא טוען שפשוט קרא את המייל ברפרוף. קבוצת כדורי, יבואנית הרכב החשמלי סקייוול ET5, הודיעה ב־31 במרץ שהיא משיקה שלוש תוספות חדשות לדגם. איזה תוספות? טלוויזיית 4K בגודל 32 אינץ' במקום מסך המולטימדיה בגודל 12.8 אינץ', פתח תדלוק להזדהות עם מחירי הדלק ולצורך השארת הרכב לצד משאבה, כפי שעושים רכבים רגילים בחניה של עמדת טעינה וידית הילוכים דקורטיבית המדמה תחושה של רכב ידני ומגיעה עם פיצ'ר זריקת קלאץ'.

 

הונדה מכוניות | עמדה לידידו הטוב של האדם

הונדה העולמית גם רצתה ליהנות ביום המתיחות והשיקה מוצר חדש, מושב קדמי מיוחד לכלבים, עם בסיס מושב רחב, חגורת בטיחות לרתמה, מחזיקי קערות אוכל ומים, פתחי אוורור במושב, מתקן חטיפים אוטומטי עם כפתור הפעלה המותאם ללחיצה בעזרת האף (של הכלב…) ורמקול וצעצוע מובנים. כדי להפוך את כל זה לעוד יותר אמין הונדה הוסיפה שבהמשך השנה תשיק מושבים ייעודיים לחתולים, אוגרים, שרקנים, ארנבים ודגים, כשמושב רב-קומות לגרבילים יושק באביב 2023 וגרסה לסוסים ב־2024.

 

ק.ט.מ | סגול זה הכתום החדש

ב־KTM ניצלו את יום המתיחות לשיעור היסטוריה קצר, והודיעו שיחזרו לצבע הסגול, במקום זה הכתום שמלווה את המותג מאז 1996, מדהים להיזכר שהצבע שהפך להיות כל כך מזוהה עם המותג האוסטרי עושה זאת פחות מ־30 שנה. באתר KTM פורסמה הודעת השינוי וכשגולשים לחצו על הפרסום גילו שהמותג נשאר כתום, או קטום.

 

יונדאי N | עכשיו גם בהנעה אחורית

במחלקה הספורטיבית השתעשעו ברעיון שאנחנו בטוחים כי מעריצים רבים היו שמחים לראות הופך למציאות – תוספת של רכיב מכאני, סרן אחורי שלם עם תמסורת והכל, שיהפוך את האלנטרה N שלהם להנעה אחורית או כפולה, לבחירת הלקוח. במקרה הזה יונדאי הגזימה והוסיפה תמונה של אחת כזו בדריפט עם עשן שעולה מהצמיגים, ועכשיו, לדעתנו, היא מחויבת להפוך את זה למציאות.

 

איסיזו | מותק הדי-מקס התכווץ

מי לא רוצה טנדרון קצר ועירוני? כנראה שהרבה אנשים, אבל זה לא עצר את איסוזו מלהודיע על מהדורה מוגבלת ומקוצרת מאוד לטנדר שלה, 'D-Max Street' שמה, שמכוונת לשימוש עירוני עם קבינה אחת וארגז קצר. באיסוזו סיפרו שמהדורת הסטריט 'המעוצבת כמו-קופה' זמינה בכל צבע כל עוד הוא כחול, היא מושלמת לעיר הצפופה עם רדיוס סיבוב קצר ויכולת חניה במקומות צרים. למה בא לנו כזה עכשיו?

 

קרדו | ה־Packtalk Edge טסה לחלל

יצרנית הדיבוריות בחרה במתיחת ה־1 באפריל שלה לשגר עוד ישראלי לחלל – או יותר נכון, מוצר ישראל – ופרסמה מה שנראה כמו אייטם בתוכנית חדשות המספר כי הדיבורית החדשה שלה, ה־Packtalk Edge שהוצגה רק מספר ימים לפני כן, תטוס לחלל ותשמש את צוות ה-SpaceX Crew-4 Mission של NASA בדרכם לתחנת החלל הבינלאומית.

 

 

דלוריאן | המתיחה שלא הייתה

מה צריך כדי ליצור רעש ובלבול, שהופכים להתרגשות רבה? תמונה של רכב מטושטש והכיתוב המחשיד שחברת הרכב המוכרת מסרטי 'בחזרה לעתיד' פרסמה – "טיזרים רשמיים באחד באפריל לא היו הגיוניים גם עבורנו". שלשוה ימים לאחר מכן היא כבר הבהירה את המצב – מכונית ספורט חשמלית חדשה לחלוטין תוצג ע"י המותג האייקוני ב־18 באוגוסט.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל כל מתיחות ה־1 באפריל של עולם הרכב

  1. צבעי הדגל יושבים יפה, גם הבובה יושבת יפה, ברור ששניהם גם יישימים וכלל לא מופרחים(נפלתי בפח בקלות).
    למטרו מוטור תמיד יש מחשבות פליליות, הבית של העבריינים(או של אלו שאוהבים שתוקעים אותם).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל