fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

רולנד סנדס: אורבן אסולט ק.ט.מ 790

רולנד סנדס: אורבן אסולט ק.ט.מ 790

אסף לביא

צילום: יח"צ

סדנת RSD לוקחת את ה-790 אדוונצ'ר של KTM ועל בסיסו בונה רטרו סקרמבלר ייחודי עם עיצוב קלאסי ויכולות וביצועים מודרניים, אחרי שהפשיטו את האופנוע מכל חיפויי הפלסטיק ומיכל הדלק הענק, התאימו לו מיכל דלק של סוזוקי GT750 שירד מאופנוע הפלאט-טרק שהם בנו לטרוויס פסטרנה, את שלדת הזנב עליה הולבש מושב של הוסקוורנה ויטפילן, את אגזוז האקרפוביץ' הם שינו והתאימו גם כן, הרבה עבודת גוף מאלומיניום – כולל מגן גחון, סבל אחורי, תושבת פנס וכיסויים לבולם הקדמי.

מעל הפנס העגול המינימליסטי יושב אותו לוח שעונים מקורי של האופנוע כשביניהם מגולגל תיק כלים. הכידון הוחלף ל-ProTaper המתאים יותר לייעודו ועיצובו החדש של האופנוע, הצמיגים הוחלפו לדנלופ Trailmax Mission באותן המידות, הכנף הקדמית נלקחה מדגם KTM ישן וכך גם הכנף האחורית.

כדי להשלים את המראה הווינטג'י הקשוח נבחרה צביעה המשלבת ירוק צבאי וגוון קרם, על הסבל האחורי הותקן תיק בד של Burly ובצידו השמאלי של האופנוע הותקן ג'ריקן דלק עם נעילה מאובטחת שמשמש גם בנושא לוחית זיהוי.

המתלים, הגלגלים, מערכת הבלימה, כל האלקטרוניקה, המנוע וכמובן השלדה המרכזית, כולם שייכים לאופנוע המקורי, כך שברמת ההתנהגות אנחנו יודעים למה לצפות, בכל הקשור לנוחות הוא אולי יפסיד לאדוונצ'ר המקורי, אבל בסטייל אין הרבה אופנועים שמסוגלים לו.

ה-KTM הזה הוא בסיס נהדר לפרויקט כזה, יחס טוב בין משקל לכוח, מכלולים איכותיים ולמעט הקושי להתאים לאופנוע את מיכל הדלק המיושן, כל שאר העבודה על האופנוע הייתה יחסית קלה, הסדנה בנתה את האופנוע הזה ללקוח שהגיע בידיעה בערך מה הוא רוצה – אבל אנחנו בטוחים שהוא לא חשב שזה יהיה עד כדי כך מוצלח. KTM צריכים לשקול לייצר משהו דומה, בין אם תחת המותג הכתום או תחת הוסקוורנה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל