fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השקה מקומית: דגמי לנד רובר פלאג-אין חדשים

השקה מקומית: דגמי לנד רובר פלאג-אין חדשים

כתב: רון לב | צילום: רונן טופלברג, יצרן

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר, משיקה שני דגמי פנאי קומפקטיים בגרסת PHEV – הריינג' רובר איווק והלנד רובר דיסקברי ספורט. כשהיא משווקת אותם בסביבה הטבעית שלהם או באנגלית אם תרצו: "plug in to nature".

כיאה לדגמים חדשים הם מקבלים גם מנוע חדש בעל 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר שמפיק 200 כ"ס – למרות שעד היום החברה לא חשבה אפילו לחיות בנפחים האלו היא מתקדמת קדימה עם העולם. יחידת ההנעה מתיימרת לספק את מה שלקוחות לנד רובר מצפים לקבל מהרכב שלהם ובעזרת יחידת הנעה חשמלית נוספת בעלת 109 כ"ס דגמי הפלאג-אין יביאו לשולחן 309 כ"ס משולבים ו-54 קג"מ של מומנט.

בלנד רובר תכננו את תצורת ההנעה כך שהמנוע החשמלי מחובר ישירות לגלגלים האחוריים ומנוע הבנזין מחובר ישירות לקדמיים. שני המנועים יפעלו יחדיו ויספקו את ההנעה הכפולה ובכך יחסכו את הצורך בגל הינע ובמשקל הנלווה.

כשהסוללה נגמרת יחידת ההנעה הקדמית תספק כוח לגנרטור עם מתח גבוה שמחובר ישירות ליחידת ההנעה האחורית ומספק לה כוח מיידי ובכך השניים ימשיכו לפעול באופן רציף כשנצטרך להתגבר על עלייה בשטח או מעבר קשוח.

כמו כן שני הדגמים יגיעו עם מספר מצבי נהיגה שונים: היברידי – שילוב של שני המנועים יחדיו, יספק 309 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש בכ-6.4 שניות (לדגם האיווק). חסכון בסוללה – שימור אחוזי הסוללה מהרגע שיצאנו עד הרגע שסיימנו את הנסיעה, כלומר שימוש מרובה במנוע הבנזין. חשמלי טהור – שימוש בסוללה בלבד עם טווח של כ-66 ק"מ ומהירות סופית של 135 קמ"ש שלאחריהם משתלב המנוע.

זמני הטעינה נמצאים בגדר הסטנדרט עם כ-6.5 שעות טעינה בשקע ביתי רגיל, כ-2.5 שעות בעמדה ביתית מהירה בהתקנה מוקדמת, וטעינה מהירה במיוחד בתחנות חיצוניות עם 80% בחצי שעה. את אלו יהיה אפשר למצוא במפה בטלפון ופריסתן תהיינה בתחנות דלק וחניונים.

לסיכום, לנד רובר הציגו 2 דגמים ייחודיים כשהמחירים קורצים לקהל הלקוחות של לנד רובר החל מ-390,000 ₪ לדיסקברי ספורט, 415,000 ₪ לאיווק שיגיע ברמת הגימור הגבוה ביותר בלבד (S Plus) ו-420,000 ₪ לדיסקברי ספורט שיגיע גם הוא באותה רמת הגימור. כולם יגיעו כמובן עם מערכות הבטיחות המוכרות של לנד רובר והאבזור המוכר עם תוספות מיוחדות. מבחן המלא בקרוב.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל