fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השקה מקומית: סיאט לאון החדשה

השקה מקומית: סיאט לאון החדשה

כתב: אדם בלנגה | צילום: רונן טופלברג, יצרן

חברת צ'מפיון מוטורוס השיקה ביום רביעי את הסיאט לאון החדשה, מכונית משפחתית בתצורת חמש דלתות ועם שיפור ברמת האבזור ורמת הבטיחות בהשוואה לדגם הקודם ותג מחיר חדש.

בסיאט מאוד מתגאים בעיצוב של הלאון החדשה ומדגישים את השמירה על הקווים המזוהים של המותג, יחד עם פנסי LED מקדימה החל מהגרסה הבסיסית. הלאון החדשה מבוססת על השלדה המודולרית MQB ובכך בעצם מיישרת קו עם המקבילות שלה מגרמניה וצכ'יה. יחד עם השלדה החדשה, מקבלת הלאון את מנועים המוכרים של הקונצרן, מנועי ה-Mild hybrid.

לראשונה בדגמי הלאון – ותוך יישור קו משמעותי עם שאר דגמי הקונצרן – מציעה הלאון החדשה טכנולוגיית Mild Hybrid המיועדת לשיפור צריכת הדלק, אבל בעיקר הפחתת פליטת המזהמים הנדרשת בעקבות חוקי זיהום האוויר החדשים. יחד עם תחילת השיווק יגיעו מנועי 1.5 ליטר e-TSI עם הספק של 150 כ"ס המושגים בין 5,000 ל-6,000 סל"ד ומומנט שיא של 25.5 קג"מ המושג בטוח שבין 1,500 ל-3,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 217 קמ"ש, עם תאוצה של 8.4 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת למנוע זה עומדת על 4.8 ליטר ל-100 ק"מ (ברמת גימור סטייל).

המראה החדש של הלאון מעניק לרכב מראה דינמי יותר. חזית הרכב כוללת שפע של קימורים וזוויות למראה ספורטיבי אלגנטי, עם גריל מרשים. יחידות התאורה בטכנולוגיית ECO-LED מלאה (Full Led בגרסת FR) מאורכות יותר, שקועות בחזית ובתוכן חתימת LED בצורת משולש, כשמתחתיהן פנסי ערפל LED המוצעים עם מערכת עזר בפניה, בעוד צידי הפגוש מעוצבים בצורת כונסי אוויר. מראות הצד כוללות כיוונון וקיפול חשמלי, הפשרת אדים והכהיה אוטומטית בצד הנהג ואף Welcome Light בגרסת FR. גג הרכב עם חלון שמש פנורמי בהפעלה חשמלית. חלקו האחורי של הרכב כולל ספוילר למראה ספורטיבי ויחידות תאורת LED כשהפנסים המשולשים האחוריים מחוברים ביניהם בפס עיצובי הנמשך לאורך דלת תא המטען. גרסת ה-FR כוללת בנוסף תאורת Coast to coast אחורית עם איתות דינמי. את המראה משלימים פגוש אחורי ספורטיבי, עם סופיות אגזוז בגוון כרום משני צדי הרכב (סטנדרט בגרסת FR) וחישוקי 17″ או 18″ (סטנדרט בגרסת FR).

הדור הרביעי של סיאט לאון מבוסס על פלטפורמת MQB Evo ומציע שיפור משמעותי במרווח הפנימי בהשוואה לדור היוצא. אורכה של הלאון גדל ב-86 מ"מ והוא עומד על 4,368 מ"מ, רוחבה 1,799 מ"מ, גובה 1,456 מ"מ ובסיס הגלגלים באורך 2,686 מ"מ, גדול יותר ב-50 מ"מ מהדור היוצא. נפח תא המטען נותר ללא שינוי עם 380 ליטרים.

הלאון החדשה מציעה תא נוסעים חדש ומרווח יותר, הגה קטום בעיצוב חדש עם כפתורי שליטה, מערכת מולטימדיה מוצעת עם מסך בגודל 8.25″ (10″ בגרסת FR) כשלראשונה בסיאט מותקנת מערכת מולטימדיה בעלת סליידר מגע הממוקם בחלק התחתון של המסך ומאפשר שליטה במערכת באמצעות החלקה. הלאון מוצעת בשלב זה בשתי רמות גימור. רמת הגימור Style, מציעה כסטנדרט מסך מגע צבעוני בגודל 8.25″, 6 רמקולים, תמיכה מלאה בעברית, קישורית BT וכן 4 שקעי USB Type-C – שניים מלפנים ושניים מאחור. בנוסף, ברמת גימור זו מערכת המולטימדיה כוללת גם מערכת Full Link לקישור עם מכשיר הטלפון החכם, Android Auto, Apple CarPlay, תאורה פנימית הניתנת לשליטה באמצעות מגע או עמעם, בלם יד חשמלי, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם שלושה אזורי אקלים ,פתחי מיזוג למושבים האחוריים ועוד. רמת הגימור FR תציע בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני חדש בגודל "10 בעל מספר תצוגות לבחירה, מערכת Full Link אלחוטי, מערכת KeyLess, תאורת אווירה היקפית המשתלבת עם מערכות העזר והכוללת תאורת אוירה במגוון צבעים לבחירה, מערכת SEAT DRIVE PROFILE, המאפשרת התאמת תפקוד מערכות הרכב באופן אופטימלי לאחד מארבעת סגנונות נהיגה לבחירה, מושבים קדמיים עם כיוון גב תחתון ועוד.

הלאון החדשה, בעלת 5 כוכבי בטיחות במבחני הבטיחות של Euro NCAP, מציעה מגוון מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט. כבר ברמת הגימור Style מוצעות בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת ניטור מרחק מלפנים, המתריעה לנהג על אי שמירת מרחק ומבצעת בלימת חירום במקרה הצורך, מערכת שמירה על נתיב, מערכת לניטור הולכי רגל, מערכת להתרעת עייפות הנהג ו-6 כריות אויר, חיישני חנייה אחוריים ומצלמת נסיעה לאחור. רמת הגימור FR מציעה בנוסף מערכת לזיהוי כלי רכב בשטח מת והתראת תנועה צולבת בעת נסיעה לאחור, מערכת Exit Warning המתריעה על רכב המתקרב בעת פתיחת דלת הנהג.

מחירון דגמי סיאט לאון:

דגם מנוע הספק מחיר
Seat Leon Style Mild hybrid 1.5 150 כ"ס 134,900 ₪
Seat Leon FR Mild hybrid 1.5 150 כ"ס 152,900 ₪
Seat Leon FR TSI 2.0 190 כ"ס 165,900 ₪

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל