fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
הארלי שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

התגעגעתם? סדרה 8 האייקונית חוזרת!

התגעגעתם? סדרה 8 האייקונית חוזרת!

יובל לוי

צילום: יצרן

לא צריך להרחיב הרבה על סדרה 8 של ב.מ.וו שייצורה הופסק בשנת 1999 עקב ביקוש ומכירות נמוכים. יחידות בודדות ממנה הגיעו לישראל וחלקן נוסעות ומסובבות ראשים עד היום.

לאחרונה ב.מ.וו שחררה פרטים מלאים ותמונות על סדרה 8 החדשה שצפוייה להמכר כבר בסוף השנה הנוכחית. סדרה 8 תוצע כרגע במרכב קופה בלבד ותכלול שני סוגי מנועים לבחירה: V8  בנזין בנפח 4.4 ליטר מוגדש טורבו המספק 530 כוחות סוס ומנוע טורבו דיזל בעל 6 צילינדרים המסודרים בטור המספק 320 כוחות סוס.

עיצובה החיצוני של סדרה 8 נאמן למקור בזכות צללית נמוכה ורחבה. לב.מ.וו פנסי חזית דקים וגריל גדול העשוי מיחידה אחת ומתחתיהם כונסי אוויר גדולים. בפרופיל יבצבצו להם גלגלי 19" או 20" (בהתאם לדגם המנוע) ומאחור שוב מופיעים פנסים דקים במיוחד ושתי יציאות מפלט גדולות.

פנים המכונית יכלול בורר הילוכים ושאר מתגים המשולבים בזכוכית, דש בורד ודיפוני דלתות עטופים בעור, לוח שעונים בעל תצוגה משתנה, תצוגע עילית על גבי השמשה הקדמית ועוד.

קבוצת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, טרם סיפקה את סכום הכסף ממנו תאלצו להפרד על מנת להניח את ידיכם על הדגם החדש.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל