מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
ברקום שמאל
לרט
בנלי שמאל עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
תמוז
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

חדש בישראל: מיצובישי אאוטלנדר החדש

חדש בישראל: מיצובישי אאוטלנדר החדש

כלמוביל השיקה בישראל את האאוטלנדר החדש, הדור הרביעי של ה-SUV שמאז 2001 זוכה להצלחה מרובה בעולם ובשוק הישראלי, עם מעל ל-2.5 מיליון יחידות שנמכרו מהסדרה בעולם וכ-53,000 יחידות בישראל. עוד טרם השקתו של האאוטלנדר החדש נפתחו 1,200 הזמנות בישראל.

האאוטלנדר החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין, עם עיצוב מרשים וחזית גדולה, מנוע 2.5 ליטר עם תיבת הילוכים רציפה בעלת שמונה יחסי העברה בחלק ממצבי הנהיגה, הנעה כפולה (בחלק מהדגמים), 181 כ"ס ב-6,000 סל"ד לעומת 150 כ"ס בדור הקודם ומומנט של 25 קג"מ ב-3,600 סל"ד. האאוטלנדר מצויד בבורר מצבי נהיגה חמישה מצבים או שישה בדגמי ה-4X4, הכוללים מצב Eco, מצב Normal, מצב Tarmac, מצב Gravel ומצב Snow כשדגמי ההנעה הכפולה מקבלים גם מצב Mud. מערכת ההנעה הכפולה S-AWC של מיצובישי (ר"ת Super All Wheel Control) עושה שימוש במצמד נשלט אלקטרונית המחלק את הכוח בהתאם בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים כדי לייצר אחיזה מיטבית, אותה מתגברת מערכת AYC (ר"ת Active Yaw Control) שמשפרת את יכולות הפניה וההיגוי ע"י שימוש בבלמים ופעולה שדומה לדיפרנציאל מוגבל החלקה.

שלוש שורות המושבים מכילות 7 נוסעים בתא מרווח ודגול יותר מהדור היוצא ב-20 מ"מ למרווח הראש של הנוסעים, 40 מ"מ נוספים לרווח שבין הנוסעים בשורה האמצעית ו-30 מ"מ בשורה השלישית, המושבים בעלי מנגנון קיפול נפרד לכל מושב, ב-Luxury TTH שורת המושבים השנייה מקבלת גם חימום. האאוטלנדר החדש ארוך ב-15 מ"מ מהדגם היוצא עם אורך כללי של 4,710 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 2,076 מ"מ גדול ב-36 מ"מ, הוא רחב ב-52 מ"מ ורוחבו הכללי עומד על 1,897 מ"מ ו-35 מ"מ נוספו לגובה שעומד כעת על 1,745 מ"מ. הגחון בגובה 210 מ"מ, ותא המטען מגיע עד לנפח של 793 ליטר. מבחינת יכולת שטח לאאוטלנדר החדש זווית גישה של 22.2° וזווית נטישה של 18.3°.

מגוון מערכות בטיחות איתן מגיע  האאוטלנדר החדש כולל 11 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, ניטור רכבים והולכי רגל, התראת התנגשות, ניטור שטח מת, התראת סטיה מנתיב, מערכת HDC לשליטה במהירות במדרון, אורות גבוהים אוטומטיים, התראת תנועה חוצה בעת נסיעה לאחור ובלימת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראת ערנות.

כבר ברמת האבזור Executive הבסיסית המיצובישי אאוטלנדר החדש מצויד במצלמה וחיישני נסיעה לאחור, חישוקי סגסוגת 18″, בלם חניה חשמלי עם פונקציית Hold Hill, תאורת LED היקפית, מראות מתקפלות ומחוממות, תצוגת נתונים על השמשה הקדמית ולוח מחוונים עם צג 7″, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8″, תמיכה בAndroid Auto ו-Apple CarPlay ו-6 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, 4 שקעי טעינה USB ו-Type-C, חלונות אחוריים כהים והגה וידית הילוכים מצופי עור.

רמת גימור Instyle מוסיפה חימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, גג שמש פנורמי, גגון כרום וחישוקי 20″ קלים. ב-Premium צג מערכת המולטימדיה גדל ל-9″ ומערכת ה-Apple CarPlay הופכת לאלחוטית, לוח המחוונים בגודל 12.3″, מושב הנהג חשמלי וריפוד המושבים מעור סינטטי.

רמות הגימור Luxury ו-Luxury 4X4 מקבלות קונסולה מרכזית בגימור אלומיניום, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, המראות ומושב הנהג בעלי זיכרון וכיוון חשמלי, מערכת השמע משתדרגת ב-10 רמקולים וסאבוופר כפול של Bose, תצוגה עילית צבעונית על השמשה, מושבי עור, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, תצוגת מצלמות היקפית 360° ומערכת שטיפת פנסים קדמיים. רמות הגימור הבכירות, Luxury TTH ו-4X4 Luxury TTH, ריפודי עור, כיסא נוסע חשמלי, שורת מושבים שניה עם חימום וצביעה דו-גונית.

ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי: "אנו גאים להציג את היהלום החדש של מיצובישי המשלב דיאלוג מושלם בין הנהג לרכב, חוויית נהיגה, יכולות שטח, מנוע חדש וחזק, טכנולוגיות פורצות דרך ומפרט בטיחות ונוחות מפואר החוצה קטגוריות".

רמת גימור מחיר
Mitsubishi Outlander Executive 178,900 ₪
Mitsubishi Outlander Instyle 189,900 ₪
Mitsubishi Outlander Premium 199,900 ₪
Mitsubishi Outlander Luxury 214,900 ₪
Mitsubishi Outlander Luxury 4X4 224,900 ₪
Mitsubishi Outlander Luxury TTH 224,900 ₪
Mitsubishi Outlander Luxury TTH 4X4 234,900 ₪

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

 

2 תגובות ל חדש בישראל: מיצובישי אאוטלנדר החדש

  1. ‏חברים כלמוביל מחליפה את המערכת מולטימדיה עם מערכת מולטימדיה ‏נחותה וגרוע שלא מצדיקה את קניית הרכב !!! הם לוקחים את המערכת המקורית של Apple באנדרואיד מחליפים אותה למערכת אנדרואיד ‏גרועה ‏כדי לחסוך כסף לרכב ‏במחיר קבוע בושה

  2. שימו לב הרכב מגיע ללא אבזור סטנדרטי, כאשר רוצים להוסיף אביזרים בסיסים כגון מרימי שמשות יתחילו לתזז אתכם לספקי משנה כמו גיל קאר ולבזבז ימים שלמים בנושא. בושה שאין להם יכולת לספק רכיבים בסיסים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל