fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

טויוטה יאריס החדשה מושקת בישראל

טויוטה יאריס החדשה מושקת בישראל

עמית משיח

צילום: יצרן

טויוטה השיקה השבוע את היאריס החדשה ב-5 גרסאות ומהדורה אחת מוגבלת, הדור רביעי של היאריס חדש לחלוטין ומשפר את הסופר מיני הנמכרת בקטגוריה בעיצוב, בהנעה היברידית מהדור החדש ובטכנולוגיות בטיחות מתקדמות יותר, המחירים עולים בכ-2,000-3,000 ₪ ומתחילים מ-105,900 ₪. ההשקה התבצעה, כרוח התקופה, בצורה מקוונת ווירטואלית. מצד אחד התרגלנו למשש ולתהות על קנקנים, מצד שני זה מאפשר לצרף את ראשי החטיבות הרלוונטיים מכל רחבי האמיפריה העולמית של טויוטה – בשלל שפות.

צילום מסך מההשקה בזום

היאריס החדשה היא הראשונה בסגמנט B לעשות שימוש בפלטפורמת ה-TNGA של טויוטה ומצויידת, בגרסאות ההיברידיות, ביחידת הנעה היברידית מהדור ה-4 – מנוע 1.5 ליטר עם 92 כ"ס שמשודך למנוע חשמלי המשמש את היאריס 80% מהזמן ועד למהירות של 130 קמ"ש, ההספק המשולב עומד על 116 כ"ס, צריכת הדלק המשולבת על כ-36 קמ"ל.

מערכת המולטימדיה של היאריס דוברת עברית וכוללת Apple CarPlay ו-Andriod Auto, מסך מגע 8″ (7″ בדגם ה-SOL). למהדורת הפרימייר אדישן יש גם מקרן נתוני נסיעה על גבי השמשה. העיצוב כעת ספורטיבי יותר ומעוגל עם צביעה דו-גוונית (בגרסת הפרימייר).

היאריס מקבלת את חבילת מערכות הבטיחות האקטיביות Toyota Safety Sense 2.5 כסטנדרט, החבילה כוללת התרעת התנגשות, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, מחלף אורות אוטומטי, מערכת זיהוי תנועה חוצה עם בלימה אקטיבית, מערכת שמירה על נתיב וגם כריות אוויר בין הנהג לנוסע.

היאריס מגיעה ב-5 רמות גימור שונות ומהדורה מוגבלת אחת – הגרסאות SOL (במחיר של 105,900 ₪), STYLE (במחיר של 107,900 ₪) ו-SKY (במחיר של 111,900 ₪) בעלות מנוע 1.5 ליטר עם 125 כ"ס ותיבה רציפה, כשההבדלים ביניהן נמצאים בסוג הגלגלים (פלדה בסול וסטייל, סגסוגת בסקיי), כמות כריות האוויר (4 בסול, 6 בסטייל וסקיי), שמשות כהות בסטייל וסקיי וגג פנורמי בסקיי. בעוד גרסאות HYBRID ECO (במחיר של 112,900 ₪), HYBRID STYLE (במחיר של 115,900 ₪) והמהדורה המוגבלת HYBRID PREMIERE EDITION (במחיר של 119,900₪) מקבלות את מערכת הנעה ההיברידית מהדור ה-4 עם מנוע 1.5 ליטר והספק משולב של 116 כ"ס ונבדלות במצלמת הרוורס (בהתקנה מקומית לעומת מקורית בשאר ו-4 כריות אוויר בגרסת אקו, שהיא היחידה מבין ההיברידיות עם מפתח רגיל ולא KEYLESS.

גרסת הפרימייר מוגבלת ל-100 יחידות ומציעה לוח שעונים מתקדם, מיזוג מפוצל, מראה פנימית מתכהה, חיישן גשם, מושבים מתכווננים לגובה לנהג והנוסע, ריפוד משולב בד ועור, סוככי שמש עם תאורה, תאורת LED היקפית, גג שחור, גלגלי סגסוגת 16″ וגלגל חלופי בגודל מלא.

בנוסף השיקה יבואנית טויוטה גם אתר מכירות און-ליין שם ניתן לבחור את הדגם, סוג ההנעה, רמת הגימור, הצבע ולהזמין את הרכב לסוכנות טויוטה.

מבחן דרכים מפורט יעלה בקרוב.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל טויוטה יאריס החדשה מושקת בישראל

  1. נולדה קצת מכוערת (עניין של טעם) ומתייפה עם השנים.
    אז גם לנו יש סיכוי. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל