fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

מרצדס משיקה 2 דגמים אורבניים חדשים

מרצדס משיקה 2 דגמים אורבניים חדשים

שי שיוביץ

צילום: יצרן

כלמוביל, יבואנית מרצדס, מסתערת על שוק היוקרה הקומפקטי ומשיקה את דגמי ה-CLA וה-A Sedan. הרכבים החדשים עומדים בתפיסת העיצוב והטכנולוגיה החדשה של הקונצרן עם היצע מנועים חדש, מערכת MBUX משופרת ומערכות עזר וסיוע לנהיגה סמי אוטונומית. לדגמים אלה יצטרפו בקרוב 5 דגמים חדשים נוספים.

אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס: "מרצדס ממשיכה להשקיע בדור העתיד. ואחרי הA-Class שהציבה סטנדרט חדש בסגמנט הקומפקטיות היוקרתיות משיקה היום 2 רכבים חדשים מאותה המשפחה הפונה ללקוחות הצעירים של שוק היוקרה. שניהם מביאים לידי ביטוי את האיכות הבלתי מתפשרת של מרצדס בטכנולוגיות פורצות דרך, התנהגות הנהג וחוויית הנוסעים"

ה- CLA יצא בגרסא חדשה שאמורה לשפר את חסרונות הדגם הקודם, ולכן צפויה לו הצלחה אף גדולה יותר. השיפורים מתמקדים במתלה אחורי רב חיבורי שמשפר את איכות הנסיעה ודינמיות הנהיגה, דרך שיפור משמעותי באיכות החומרים, ועד שיפור בשימושיות וצמיחה במימדים זאת הודות לגידול במפתח תא המטען, גידול חיצוני בכל החזיתות, באורך, ברוחב, בבסיס הגלגלים, במרווח הפנים ובנוחות הישיבה גם לנוסעים מאחור.

הדגם החדש ישווק במחיר דומה לקודם וזאת החל מ- 252,900 שקלים.

הדגם השני שמשיקה היום החברה הוא ה-A Sedan. לפי מרצדס, ה-A Sedan היא דגם הכניסה לעולם היוקרה המכוון בעיקר למשפחות צעירות, שאהבו את הצניעות של ה-A-Class האצ'בק אולם חיפשו רכב יותר פרקטי וגדול מימדים הן בתא המטען והן בנוחות הישיבה מאחור.

ה-A סדאן ישווק בישראל ב-3 רמות אבזור כאשר הגרסאות השונות מצוידות עם מנועי 4 צילנדרים המוכרים מה-A קלאס האצ'בק בגרסאות ה-1.3 ליטר ו-2.0 ליטר בשילוב תיבת הילוכים חדשנית בעלת 7 יחסי העברה.

מחיר רמות גימור הנוכחיות יחל מ – 246,900 שקלים.

 

מכיוון שמרצדס רואה בקהל הצעיר קהל אסטרטגי עבורה לשנים הבאות, שני הדגמים מצוידים בחזית הטכנולוגיה, בצגי מגע דיגיטליים מתקדמים בגודל של עד 10.25 אינץ', שליטה קולית הנתמכת בעשרות שפות, מעבדי תמונה של חברת nvidia, פקדי שליטה מבוססי מגע בהגה, מערכות בטיחות ונהיגה סמי אוטונומית ואופציה לתאורת אווירה בעלת 64 גוונים.

את שני הדגמים בחרה החברה להשיק באירוע אורבני צעיר בתל אביב במהלך 3 ימים של הפנינג שכלל מופעי רחוב, טעמים, סאונד, גרפיטי, יצירות אומנות DJ ובר קוקטיילים עד 23:00 בלילה כראוי לרכבים אורבניים צעירים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל