מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קיה נירו פלאג-אין הייבריד בישראל
מערכת מוטו
צילום: יצרן
הנירו, רכב פנאי שטח מבית קיה, מקבל גרסת פלאג-אין היברידית. על התחום המזהם אחראי מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר המפיק 105 כוחות סוס ב 5,700 סל"ד ו- 15 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. על התחום הנקי אחראי מנוע חשמלי המספק 60.5 כ"ס ו- 17.3 קג"מ. יחד מספקים המנועים 141 כ"ס ו-27 קג"מ המאפשרים להאיץ את הדגם החדש מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 10.8 שניות. הנהגים שיסחטו בעדינות את הדוושה הימנית יפלטו 29 גרם CO2 לק"מ ויצרכו 1.3 ליטר של בנזין נטול עופרת ל-100 ק"מ (על פי נתוני יצרן). על העברת ההילוכים מופקדת תיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה בשונה מתיבת ההילוכים הרציפה המותקנת ברוב הרכבים ההיברידיים.
הנירו פלאג אין הייבריד מצויד במסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', בו מותקנות אפליקציות מובנות ויכולת התחברות לטלפון חכם. כמו כן גרסת הפלאג-אין הייבריד מצויידת בחלון גג נפתח ובמשטח טעינה אלחוטית.
התגובות סגורות לפוסט זה.