fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר

אתגר הנהיגה של רנו Clio Challenge

אתגר הנהיגה של רנו Clio Challenge

כתב וצילם: יובל לוי

בצהרי יום שישי, פברואר 2018, נערך אירוע חגיגי, לרגל גמר אתגר הנהיגה CLIO Challenge (קליאו צ'אלנג'), בשיתוף פעולה עם Prodrive ועם נהג המרוצים ראם סמואל.
במהלך החצי שנה התחרו כ – 3,000 מתחרים אשר נרשמו במטרה לזכות בפרס הראשון – מכונית רנו קליאו בעלת מנוע טורבו בנפח 1,200 סמ"ק עם 120 כוחות סוס.

התחרות נערכה במגרש החניה באצטדיון הברפלד בראשון לציון, במסגרתו השתתפו 34 נהגים מכל הארץ, אשר הגיעו לגמר, לאחר חצי שנה של אימונים ומקצי ניפוי אינטנסיביים.
במגרש פוזרו קונוסים בצורת מסלול בעל מספר פניות הדוקות וישורות אשר מצריכות מהנהג דיוק וטכניקת נהיגה ברמה גבוהה על מנת לסיימו בזמן המהיר ביותר מבלי פגיעה בקונוסים.

שיטת חישוב הניקוד התבצעה באמצעות שקלול של זמן הנסיעה על המסלול, מגע בקונוסים (מגע משמעו הורדת מקודות) ועצירה מדוייקת על פס עצירה (עצירה במרחק מהפס משמעותה הורדת נקודות).

הרכבים אשר התחרו בהם הנהגים היו מסוג רנו קליאו בעלת מנוע טורבו בנפח 1,200 סמ"ק עם 120 כוחות סוס (מכונית הפרס) אשר כויילו במיוחד למסלול באמצעות שיפורי מתלים וקפיצים (הנמכה והקשחה) וכיוון זוויות גלגלים לטובת אחיזה מירבית.

בין מדריכי הנהיגה של Prodrive היה מעניין למצוא את מייק בר שזכה במקום ראשון (וברנו קליאו) באתגר האחרון והצטרף לצוות ההדרכה של Prodrive כעובד מן המניין.
במקום הראשון הגיע מור מושקוביץ (28) אשר זכה ברכב רנו קליאו טורבו, אותו העניקו שרית רדין – סמנכ"ל השיווק של קבוצת קרסו מוטורס יבואנית רנו וראם סמואל – מבעלי חברת פרודרייב.

מור מושקוביץ שהתחתן לאחרונה אמר בקבלת הגביע: "הזכייה ברנו קליאו זו המתנה לחתונה שלנו". כמו כן סיפר שכל המשפחה שלו נרשמה לתחרות, אביו ושני אחיו ורק הוא הגיע לשלב הגמר.

אנו ב'מוטו דוגרי' תמיד מברכים על אירועים מסוג זה המנגישים את הספורט המוטורי באופן חוקי ועממי לכל מי שחפץ בכך ובדעה כי יותר אירועים מסוג זה יעזרו לנהגים "לשחרר רסן" במסלול בטוח ולא בכבישים הציבוריים.

ברכות לזוכה המאושר.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל