fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

המכונית החשמלית של ORA הסינית מגיעה לישראל

המכונית החשמלית של ORA הסינית מגיעה לישראל

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יבואנית הרכב כלמוביל מודיעה כי בקרוב תחל בשיווק מותג הרכב החשמלי ORA, השייך לתאגיד Great Wall Motor הסיני; הדגם הראשון שיגיע הוא ה־Funky Cat, רכב חשמלי מעוצב המיועד לקרוץ לקהל הצעיר.

הביקוש האדיר לרכב חשמלי בישראל לא דועך, ולא צפוי לדעוך בקרוב, ואיתו מגיעים לישראל מותגי רכב חשמלי חדשים על בסיס כמעט חודשי, לפני חודשיים בלבד הושקו רשמית רכבי ORA בשוק האירופאי וכבר מודיעה יבואנית ישראלית – כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס, סמארט וקינג לונג – על קבלת זיכיון הייבוא ותחילת השיווק בקרוב.

מותג ORA שייך לתאגיד GWM (ר"ת Great Wall Motor), מתאגידי הרכב הבולטים בסין, הפועל מאמצע שנות ה־80 ומחזיק כיום 5 מותגי רכב שונים, ביניהם ORA ו־Wey, כשהשנייה תשווק בישראל ע"י סמלת. ORA נועד להיות מותג רכב צעיר, החל דרכו ב־2018 עם ה־iQ וה־Black Cat, שתי מכוניות בעלות עיצוב יוצא דופן ויחידת הנעה חשמלית, כששנתיים לאחר מכן היא מציגה את ה־Funky Cat, חשמלית עירונית, גודלה כשל משפחתית קטנה, עם עיצוב רטרו-שיק חמוד בעל קווי דמיון (עיצוביים בלבד) לפורשה 911. ה־Funky Cat מוצעת גם בגרסת GT בעלת עיצוב "ספורטיבי" יותר המשלב קרבון פייבר, ספוילר אחורי וכמובן – קליפרים אדומים.

כל הגרסאות של ה־Funky Cat מצוידות במנוע חשמלי בעל הספק של 169 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, המשודך לשתי סוללות שונות בהתאם לגרסה – הסוללה הבסיסית בעלת קיבולת של 47.8kWh עם טווח נסיעה של 310 ק"מ ותמיכה בטעינה מהירה של 64kW – המביאה את הסוללה מ־20% ל־80% בתוך כ־40 דקות. הסוללה השנייה בעלת קיבולת של 63.1kWh, המציעה טווח נסיעה ארוך יותר של 420 ק"מ וטעינה מהירה של 67kW – כלומר טעינה מ־20% ל־80% בקצת פחות מ־50 דקות.

מנכ"ל כלמוביל יניב שיראזי: "אנחנו נרגשים לקראת הצטרפות המותג החשמלי ORA למשפחת כלמוביל. מדובר במותג איכותי, חדשני ופורץ דרך שמתאים לערכי החברה. השקת ORA בישראל, מהווה שלב חשוב בהתפתחות כלמוביל בשנים הקרובות, בהן תמשיך לבסס את מעמדה בשיווק כלי רכב ידידותיים לסביבה בסגמנטים השונים".

מחירים ופרטים נוספים בקרוב.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל