fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

השקה מקומית: דגמי שטח CFMOTO 2023

השקה מקומית: דגמי שטח CFMOTO 2023

כתב: אור שמש | צילום: רונן טופלברג

אנחנו חשים שאחרי יותר מ־10 שנים בהן הכלים של CFMOTO הסינית משווקים בישראל, אין כבר צורך להציג אותה, אז הנה פעם אחת אחרונה: CFMOTO הוקמה בשנת 1989, מאז עוסקת החברה המעסיקה מעל ל־200 מהנדסים ואנשי פיתוח בייצור מנועים וחלקים לעשרות חברות ומייצרת טרקטורונים, רכבי פנאי-שטח ואופנועים הנמכרים ברחבי העולם. המותג הסיני מציע מגוון דגמים איכותיים במחירים משתלמים, ולא מוותר על ביצועים, אבזור, נוחות ועיצוב.

ל־2023 נוחתים בישראל 4 דגמים חדשים. ה־ZFORCE 1000 SPORT R, רכב פנאי-שטח (SBS) בגרסה חדשה, ושלושה טרקטורונים – ה־CFORCE 520S, ה־CFORCE 520L וה־CFORCE 625 TOURING. אנחנו פוגשים את הכלים החדשים בהשקת שטח באזור ירושלים ואחרי ההסברים והדיבורים הרגילים אנחנו יוצאים לדרך.

ה־ZFORCE 1000 SPORT R ממשיך להיות הדגם הבכיר בליין רכבי ה־SBS של היצרנית, וב־2023 מנוע הווי-טווין המוזרק בנפח 957 סמ"ק עבר שינויים רבים, ביניהם ראשי מנוע, מערכת יניקה ומערכת פליטה חדשים, שמעלים את הספקו מ־79 כ"ס בדגם היוצא ל־90 כ"ס בדגם החדש. השלדה גם היא משתדרגת עם כלוב התהפכות חזק יותר, בולמי זעזועים חדשים, מוט מייצב חדש ומבנה משופר למתלה האחורי. למנוע שני מצבי נסיעה – Sport ו־Normal – הניתנים להחלפה תוך תנועה ומשנים את תגובת המצערת ואת תצוגת המידע על לוח המחוונים – שגם הוא חדש לחלוטין, TFT צבעוני בגודל 5 אינץ'.

ה־ZFORCE 1000 SPORT R נמכר כרגע במחיר השקה של 88,950 ₪ ומחיר המחירון שלו עומד על 95,950 ₪, הוא מציע חבילת אבזור נדיבה למדי והשנה מצויד גם בכננת 3500lbs בעלת כבל ניילון מחוזק במקום כבל מתכת, המהווה יתרון מכיוון שלא מסתרבל בסגירה ופתיחה ולא מקשה על המשיכה. אפתיע ואומר שכושר הסחיבה שלו באותה רמה ומבחינת בטיחות, בקריעה הכבל נוחת על הקרקע ולא טס במהירות חזרה.

הדבר הבולט ביותר, מיד כשמתיישבים ב־ZFORCE, הוא רמת הנוחות הגבוהה. תא הנוסעים מרגיש כמו תא טייס, יש לו מושבים חדשים המציעים תמיכה טובה במיוחד ומשפרים את תחושת הביטחון והנוחות בכל תוואי שדגמנו – סלעים, שבילים וחול. גלגל ההגה עוצב מחדש, הוא מספק נוחות גדולה בשליטה על הכלי גם במהירות גבוהה. לנוסע יש ידית אחיזה חדשה הניתנת להתאמה. ה־ZFORCE החדש מהווה לא רק תמורה מלאה למחירו, הוא גם נמצא בכל הנוגע לביצועים, התנהגות ונוחות במקום גבוה מאוד, הוא לא מפנק כמו כלי הפרימיום – אבל הוא לא נופל מהם ביכולות והכי חשוב – הוא לא עולה כמותם.

צמד הטרקטורונים CFORCE 520 עברו גם הם עדכון מקיף, הכולל מראה חדש לחלוטין, שלדה מחוזקת וקלה יותר, מתלים חדשים על מהלך גלגלים ארוך יותר, שינויים דינמיים דוגמת רדיוס סיבוב קטן, מרווח גחון גדול יותר וזווית גישה משופרת, תנוחת רכיבה משופרת ועיצוב חדש למושב. בנוסף, השנה מגיעים ה־CFORCE 520 עם צמיגי 6FLY. מחיר ההשקה דגם ה־S עומד על 43,950 ₪ ומחיר המחירון שלו 49,950 ₪. דגם ה־L הדו-מושבי עולה בהשקה 45,950 ₪ ומחיר המחירון שלו 51,950 ₪.

ל־520 מנוע סינגל בנפח 495 סמ"ק המייצר הספק של 38 כ"ס, על כלי די קל, מספק ביצועים טובים וכוח נשלט וחלק. השינויים הארגונומיים מורגשים היטב, הכידון גבוה וקרוב יותר לרוכב, דוושת הבלם נמוכה יותר ונגישה גם עם מגף, גם המושבים החדשים נוחים ומפנקים וה־520 מהווה כלי מהנה מאוד, נוח ונעים לתפעול, עם יכולת טכנית נאה. גם בקטעים מאתגרים יותר ניכר שהוא לא מתרגש ושומר על נסיעה נוחה.

כמו ה־SBS הבכיר, גם ה־CFORCE 520 מצויד בצג TFT צבעוני חדש בגודל 5 אינץ', כולל קישוריות בלוטוס. מתגי הכידון כעת בעלי עיצוב דומה לטרקטורונים הגדולים של החברה. חבילת האבזור כוללת שקע מצת 12V עם שתי יציאות USB, מגני ידיים וכננת 3000lbs עם כבל ניילון מחוזק. גם כאן שורת המחיר נמוכה ומשקפת יחס עלות/תועלת גבוה, מחיר ההשקה של ה־CFORCE 520S עומד על 43,960 ₪ (מחירון 49,950 ₪) ומחיר ההשקה של ה־520L עומד על 45,950 ₪ (מחירון 51,950 ₪).

הדגם האחרון להשקה זו הוא ה־CFORCE 625 TOURING, עבר עדכון קל ל־2023 הנוגע בעיקר בשיפור הביצועים של מנוע הסינגל בנפח 580 סמ"ק, שמייצר כעת יותר כוח לאורך כל קשת הסל"ד עם 45 כ"ס ב־6,500 סל"ד לעומת 41 כ"ס ב־6,750 סל"ד בדגם היוצא, הוא גם משודך למצערת אלקטרונית בעת שני מצבי רכיבה – Eco עם כ־60% מהביצועים המירביים, ו־Sport המספק את עוצמת המנוע המלאה. בנוסף, קיבל מתגי כידון חדשים, תצוגת לוח מחוונים חדשה, צמיגים חדשים ובדומה לשאר הדגמים – כננת עם כבל ניילון. המנוע מרגיש חזק והמומנט הרב מאפשר רכיבה כמעט בכל תוואי שטח, ומספק בלימת מנוע נהדרת. ה־625 טורינג הוא לא טרקטורון ספורטיבי, אבל אין ספק ש־CF עשו עבודה טובה למדי בשיפור המנוע, הוא זריז וגמיש, הטרקטורון נוח ונהננו מאוד מהרכיבה עליו. מחירו בהשקה 55,950 ₪ ומחיר המחירון 63,950 ₪.

ההצלחה של CFMOTO ביצירת כלים יעילים, נוחים ואיכותיים למדי – בטח ביחס למחירם – עם ביצועים טובים שלא נופלים בהרבה ממתחריהם – ולעיתים ממש עומדים מולם – כבר לא מפתיעה אותנו, אך תחת הכותרת "יצרנית סינית", גם אחרי שנים רבות בשוק הישראלי, בכל שנה היא צריכה להוכיח את עצמה מחדש; אחרי כמה שעות של רכיבה בשמש החמה בהרי ירושלים על דגמי 2023 של החברה – CFMOTO ממשיכה לעשות בדיוק את זה.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל