fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
MV קוביה

חדש בישראל: ג'נסיס GV70

חדש בישראל: ג'נסיס GV70

רון לב

צילום: יצרן

ה-GV70 החדש של ג'נסיס נוחת בישראל ומוצע בשלוש רמות גימור שונות: Luxury, Elegant ו-Sport לכולם אותה יחידת הנעה בנפח 2.5 ליטר טורבו שמפיקה 304 כ"ס ב-5,800 סל"ד ו-43 קג"מ ב-4,000 סל"ד. תצורת ההנעה הינה כפולה והמנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. אלו יחדיו מאיצים את ה-GV70 מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות ועד ל-240 קמ"ש מירביים.

המידות של ה-GV70 מעט גדולות יותר מאלה שאנחנו מכירים בסגמנט הפנאי-יוקרה, עם אורך של 4,715 מ"מ, רוחב של 1,910 מ"מ, גובה של 1,630 מ"מ ותא מטען בנפח 542 ליטר. כפי שניתן לראות בתמונות, העיצוב החדשני מגיע במעין תצורת קופה והמידות הגדולות נועדו על מנת לשמור על חווית נסיעה ומרחב פנים מספק מבלי לפגוע בעיצוב הספורטיבי.

ברשימת האבזור הארוכה תמצאו בקרת אקלים מפוצלת, חלונות אחוריים כהים, מראות מתכהות ומחוממות, תאורת אווירה עם 64 גוונים לבחירה, חיבורי USB, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3″, מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 14.5″, 9 רמקולים, Apple CarPlay ו-Android Auto, בורר מצבי נהיגה עם 4 אפשרויות (Comfort, Eco, Sport, Smart), ריפודים דמויי עור, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים עם מנגנון Easy Access, זיכרונות נהג למושב והמראות, מושבים אחוריים מתכווננים ומתקפילם, תא מטען עם פתיחה חשמלית, חיישני חניה, כניסה והתנעה ללא מפתח, גג זכוכית פנורמי וגלגלים בקוטר 19″.

בתחום האבזור הבטיחותי ה-GV70 מצוידת בבקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקק, מערכת התראה בשטח מת, מערכת שמירה על נתיב, התראת התנגשות ובלימה אוטונומית גם לאחור, חיישן למניעת שכחת ילדים ברכב, מערכת התרעת עייפות, מערכת ליציאה בטחוה מהמקום, תאורת LED Matrix אדפטיבית, תצוגת שטחים מתים, בלם חניה חשמלי עם Auto-Hold ומצלמות 360°.

ברמת הגימור Luxury המאובזרת יותר ה-GV70 מקבלת גם בקרת אקלים בעלת 3 אזורים, מושב נהג עם עיסוי ו-18 אפשרויות כיוונון, אוורור למושבים, ריפוד מושבים מעור מלא, תאורת אווירה משודרגת, עיצוב פנים עם אלומיניום ודמוי עור, חלונות מבודדים אקוסטית, מערכת שמע מבית Lexicon עם 18 רמקולים ומערכת Power Child Lock להתרעה ומניעה של פתיחת הדלתות האחוריות.

ברמת הגימור Sport הגבוהה ביותר מקבלת את כל התוספות של ה-Luxury וגם גלגל הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, ריפוד מושבים משולב עור נאפה וזמש, מתלים אדפטיביים ECS, מצב נהיגה נוסף (+Sport) וגלגלים בקוטר 21″.

גם לקוחות ה-GV70 ייהנו מהשירות שג'נסיס מעניקה, הכולל בין היתר מנהל שירות אישי 24/7, איסוף הרכב והחזרתו וטיפולים תקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות.

דנה רביד-מנחם, מנהלת חטיבת ג'נסיס בכלמוביל: "אנו גאים בהצלחה של כניסת המותג לישראל אשר מאז השקתו לפני כ- 3 חודשים נמכר ללמעלה מ-100 לקוחות. כעת עם השקת ה- GV70 אנו נערכים לגל ביקוש משמעותי על ידי קהל צעיר המבקש רכב ייחודי ופורץ דרך עיצובית וטכנולוגית, עם מנוע חזק במיוחד ואבזור עשיר במחיר תחרותי בשוק היוקרה. אנו שמחים לראות את השפעת ההצלחה של ההי טק הישראלי, אשר באה לידי ביטוי בהתעניינות במותג ובהגעה של קהל סטארטאפיסטים ומנהלים צעירים לאולם התצוגה כמו גם לאתר שלנו לבחון את המותג. אנו נערכים לתת מענה למאות לקוחות שממתינים ל- GV70 ולעשרות שכבר הזמינו"

רמת גימור מחיר
Genesis GV70 Elegant 339,000₪
Genesis GV70 Luxury 379,000₪
Genesis GV70 Sport 399,000₪

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל