fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

כלמוביל משיקה את מרצדס S קלאס החדשה בישראל

כלמוביל משיקה את מרצדס S קלאס החדשה בישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

כלמוביל, יבואנית מרצדס משיקה בישראל את הדור החדש של סדרת מכוניות הפאר שלה, מרצדס S קלאס. לטענת היצרן, במרצדס S קלאס החדשה הוטמע מערך מחשוב מקיף יותר מאי פעם, הגדול ב-50% לעומת הדגם הקודם. היכולות הטמונות במערך החדש מופיעות כמעט בכל היבט של שימוש במכונית, מניהול טכנולוגיות הבטיחות, המתלים והמנוע, דרך מערכות נוחות ושליטה מותאמת אישית ועד ליכולות תקשורת ואוטונומיה מתקדמות לנהג ולנוסעים.

ה-S קלאס מוצעת בגרסאות S500 4Matic ו-S350d. גרסת ה-S500 מספקת 435 כ"ס לארבעת הגלגלים, ומומנט של 520 ניוטון-מטר בטווח שבין 1,800 ל-5,800 סל"ד. ההאצה למאה קמ"ש נמשכת 4.9 שניות והמהירות המרבית היא 250 קמ"ש. S500 מציעה תצרוכת דלק משולבת של 8.4 ליטר ל-100 ק"מ (נתוני יצרן). גרסת ה-S350d מצוידת במנוע דיזל שמספק 286 כ"ס ומומנט של 600 ניוטון-מטר מ-1,200 סל"ד ועד ל-3,200 סל"ד. ההאצה למאה קמ"ש נמשכת 6.4 שניות והמהירות המרבית היא 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת (יצרן) עומדת על 6.7 ליטר ל-100 ק"מ.

Mercedes-Benz S-Class

ה-S קלאס החדשה, מציעה סדרה ארוכה של חידושים בתחום ההגנה על יושבי הרכב, כמו למשל השימוש לראשונה במרצדס בטכנולוגיית Digital Light האופציונלית, שנעזרת בפנסי LED עוצמתיים וב-1.3 מיליון מיקרו-מראות ברזולוציה של 1.3 מיליון פיקסלים. התאורה החכמה יכולה ליצור שוליים וירטואליים מוארים בצדי הדרך בתנאי ראות לקויה, ואפילו להאיר הולכי רגל בעת סכנה. לצד מערכות בטיחות חכמות מדור מתקדם, כמו בלימה אוטונומית והיגוי אקטיבי מתקדמים – כולל מעבר נתיב אוטונומי, מרצדס S קלאס מצוידת בסיוע אקטיבי לתמרון חירום. הרכיב הבטיחותי מסייע בעקיפת מכשולים פתאומיים, וכן במניעה אקטיבית של תאונה בעת מעבר נתיב. תאורת האווירה הפנימית המקיפה מתגייסת גם היא למניעת תאונה, והיא מתריעה בפני הנהג בעת פתיחת דלת כשרכב מנועי או אופניים מתקרבים, או בעת ניסיון מעבר לנתיב שאינו פנוי. ה-S-Class החדשה היא הראשונה מבין דגמי מרצדס-בנץ שתהיה עתידה להציע מערכות אוטונומיות רמה 3, כאשר אלו יאושרו על-ידי הרגולטורים.

כמו כן במערכת החדשה, במקרה של חוסר תגובה מהנהג, המכונית תבלום באופן מדורג ובטיחותי, תוך כדי איתות, עד לעצירה בטוחה בצד הדרך, והכל תוך כדי הידוק חגורת הנהג. בנוסף, תפעיל המכונית באופן אוטומטי את קריאת המצוקה ואת אורות החירום.

Mercedes-Benz S-Class

בתחום הבטיחות הפאסיבית מתחדשת ה-S בכריות אוויר המותקנות כעת גם ליושבים מאחור ובנוסף מותקנת כרית אוויר מרכזית מלפנים, כל כריות האוויר מכוילות לפתיחה רכה.

חוויית ההפעלה האינטראקטיבית (Mercedes-Benz User Experience) מאפשרת לכל סביבת הנהג והרכב להיות מותאמת לטעמו האישי ע"פ המשתמש שלו וממשק AI מתקדם, מכיוון המושב והמראות, דרך התאורה ועד לממשק מותאם אישית על מסך. בחלק מרמות הגימור ניתן לשלוט ב-MBUX בנפרד מכל אחד מארבעת המושבים המרכזיים, הודות לטאבלט MBUX אשר ממוקם בשורת המושבים השניה.

כאופציה ניתן לקבל מצלמות וחיישנים ברחבי הרכב שמאפשרים הנדסת אנוש אינטואיטיבית וידידותית מאי פעם. כך, למשל, כיוון המראות יתאים את עצמו לפי כיוון המבט של הנהג, ופתיחת החלון בגג תופעל ותופסק לפי מחוות ידו. גם תכנון מיקום ופעולת הכפתורים התעדכן, והוא כולל בין היתר שינויי עיצוב בקירוב האצבע וכן כפתורים שממוקמים – לא רק במרכז ההגה, אלא על גלגל ההגה עצמו. מסך המגע המרכזי מצויד בטכנולוגיית OLED, ברזולוציה שיוצרת תמונה חדה ומרשימה, וגודלו 12.8 אינץ'. לוח המחוונים, בגודל 12.3 אינץ', מאפשר התאמה מגוונת מאוד לפי סוג המידע המבוקש וסגנון האווירה. מידע הנהיגה מוצג לא רק במסכים הללו, אלא גם בשתי מערכות הקרנה על השמשה הקדמית: הקרנת הנתונים מול הנהג (HUD) וכן יכולות של מציאות רבודה, שמדמות מסך בגודל 7.7 אינץ'.

Mercedes-Benz S-Class

מערכת מתקדמת נוספת דואגת לסינון ויינון האוויר, כמו גם בישום מרענן. לכל מושב יש עד 19 מנועים שונים, לכוונון מדויק, אוורור, תמיכת ירכיים ואף מסאג'.

השליטה הנפרדת ב-MBUX מאפשרת גם ליושבים מאחור לשלוט בחוויית הנסיעה שלהם, בבידור, טלפוניה, תאורת אוויר ואפילו בשיתוף של מוזיקה עם נוסעים אחרים. ליושבים מאחור ישנה גם אופציה לקבל מערכת מסאג' הנשלטת באמצעות מסך מגע, מסעד נשלף לרגליים, הפרדה בין המושבים, מגשים נשלפים ממשענת היד, טעינה אלחוטית ואף טאבלט שליטה נשלף. בנוסף, לראשונה בישראל ובמרצדס, טכנלוגיית OLED משולבת כסטנדרט במפרט רכב. מרחב הפנים ב-S קלאס גדל משמעותית ביחד לדור הקודם, שהיה מרווח מאוד בפני עצמו. הרכב גבוה ב-10-12 מ"מ, ארוך ב-34-54 מ"מ ורחב ב-22-55 מ"מ, זאת למרות שהרוחב עם מראות הצד דווקא הצטמצם. בסיס הגלגלים גדל ב-51-71 מ"מ, דבר שסייע לשפר את מרווח הברכיים מאחור ב-24-41 מ"מ. גם מרווח הראש גדל שם ב-8-16 מ"מ.

העיצוב האווירודינמי מתהדר במקדם גרר נמוך במיוחד, 0.22Cd. מה שאמור לסייע רבות לשקט יוצא דופן וכן ליעילות אנרגטית.

מתלי האוויר שבמכונית, כחלק ממערכת ה-E-Active Body Control, מנתחים את סביבת הנסיעה ומכיילים את פעולת המתלים בהתאם, 1,000 פעמים בשנייה. כך נוצרת נוחות ואיכות נסיעה יוצאות דופן, עם שילוב של שלווה מלאה והתנהגות מאוזנת ומדויקת, הניתנת לשינוי והתאמה לפי בקשת הנהג ולפי תנאי הדרך.

Mercedes-Benz S-Class

במטרה להפוך את התמרון של ספינת הדגל ליותר נוח, יציעו בכלמוביל כסטנדרט (בחלק מהדגמים) מערכת היגוי לציר האחורי. מערכת היגוי זו מאפשרת לצמצם את רדיוס הסיבוב של הרכב בעד 2 מ' (הודות להיגוי אחורי בזווית של עד 10°) ה-S-Class מציעה רדיוס סיבוב קטן משל ה-A-Class הקומפקטית.

ובתחום הסאונד – בשיתוף עם מותג הסאונד הגרמני Burmester יצרו במרצדס חוויית שמע אייכותית. במושבים מוטמעים רכיבי מערכת הקול המתקדמת, שמאפשרים לא רק לשמוע מוזיקה מדויקת ומקיפה, אלא גם לחוש אותה.

גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס בישראל: "אנו גאים להשיק בישראל את המכונית הטובה בעולם – מרצדס s קלאס החדשה. כיבואן הרשמי של מרצדס בישראל נשווק את הרכב בסטנדרט ובמפרט התוספות הגבוה ביותר שיש ליצרן להציע, על מנת להעניק ללקוחותינו את חווית הנסיעה האולטימטיבית״. עוד מציין פריאנטה כי ספינת הדגל החדשה של מרצדס היא הפגנת עוצמה בטכנולוגיה, בעיצוב, בבטיחות ובנוחות עילית". 

 

מחירים:

S350d Platinum תעלה 1,090,000 ₪

S500 Platinum Plus תעלה 1,250,000 ₪

S500 Platinum Plus AMG Line תעלה 1,350,000 ₪

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל