fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מיצובישי אאוטלנדר PHEV הגיע לישראל בגרסה חדשה

מיצובישי אאוטלנדר PHEV הגיע לישראל בגרסה חדשה

יובל לוי

צילום: מערכת מוטו

לאאוטלנדר PHEV מערכת הנעה חדשה ואפשרות למצב נסיעה על חשמל בלבד לטווח של עד 57 ק"מ בנהיגה עירונית (לפי תקן WLTP ). זמן הטעינה קצר יחסית ועומד על שעתיים מרשת החשמל הביתית כאשר כ-80% יתקבלו בתוך כ- 25 דקות טעינה בלבד. על הצד המזהם מופקד מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר (2 ליטר בדגם הקודם) אשר מספק 135 כוחות סוס כוחות סוס ויחד עם שני מנועים חשמליים מציע הספק משולב של 224 כוחות סוס (לעומת 203 בדגם הקודם). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 1 ליטר ל- 50 ק"מ (לפי תקן WLPT). המנועים מחוברים לארבעת הגלגלים לטובת הורדת הכח לכביש ונסיעה בשטח ויאיצו את האאוטלנדר ל- 100 קמ"ש תוך 10.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 170 קמ"ש.

במהלך ההשקה, דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מסר כי: "כלמוביל הייתה הראשונה בישראל להנגיש פתרון של MODE2 לטעינה מרשת החשמל הביתית עבור רכבי פלאג אין והשנה יתווספו גם עמדות טעינה מהירות ברחבי ישראל אשר יתנו מענה וישלימו את יכולת ההטענה גם בצמתים מרכזיים לאורך כבישי ישראל"

ה-PHEV עבר עדכון עיצובי הכולל שבכה קדמית, פגושים, מערכת תאורה, ספוילר אחורי, חישוקי סגסוגת 18 בעיצוב חדש, מושבים קדמיים חדשים, חומרי דיפון וגימור חדשים, לוח שעונים חדש ויציאות מיזוג אחוריות לשורה השנייה.
מערכות הבטיחות ברכב כוללות בין היתר בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב, 7 כריות אוויר וניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS). דגמי ה- LUXURY וה- S-Edition כוללים בנוסף מערכת מניעת האצה פתאומית לא רצויה (UMS), התראה על שטח מת (BSW) והתראה על תנועה אחורית חוצה (RCTA).

כלמוביל תספק לדגם החדש אחריות של שלוש שנים או עד 100,000 ק"מ כאשר המערכת החשמלית תהנה מאחריות של 5 שנים (או 100 אלף ק"מ) והסוללה תהנה מאחריות של 8 שנים (או 160 אלף ק"מ).

רמות גימור ומחירים:
אאוטלנדר Supreme במחיר – 189,900 ש"ח
אאוטלנדר Luxury במחיר – 209,900 ש"ח
אאוטלנדר S-Edition במחיר – 219,900 ש"ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל