fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

C השיאים

C השיאים

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

אין באמת צורך להציג את דגם ה-C קלאס, אשר משמש אמת מידה אליה שאר היצרנים שואפים מזה שנים.
יבואני מרצדס מצהירים שעם ה-C קלאס מרצדס תמשיך את המהלך שהתחיל עם ה- A קלאס, ותגיע ללקוחות שעד עתה לא חשבו לקנות אחד מדגמי החברה.
עיצוב הדור החדש של ה-C קלאס שואב את השראתו מהאחות הגדולה בסדרה, ה-S קלאס, ומצליח להראות מכובד ביותר ולשדר את הרושם המתאים למותג הגרמני. הדגם החדש ארוך וגדול מקודמו, והרבה יותר מפואר ומאובזר.

העיצוב החיצוני אינו הדבר היחידי שהושאל מה-S. ב-C החדשה מרצדס מציעה שפע מערכות בטיחות שהוצגו לראשונה בדגם ה- S קלאס ונקראות INTELLIGENT DRIVE. תחת שם זה נכנסות מערכות בטיחות אקטיביות המסייעות במניעת מצבי תאונה עם מכוניות חולפות והולכי רגל, מערכות אקטיביות לשמירת נתיב ולמניעת תאונה עם רכב המגיע ממול ומערכת לנטרול סנוור.

בשלב ראשון יוצעו שני מנועים בנזין מוגדשים: בדגם ה- c180 יותקן מנוע 1.6 מוגדש המספק 156 כ"ס, 8.5 ש' ל-100 קמ"ש וצריכת דלק של כ-17 ק"מ לליטר. בדגם הc250 מותקן מנוע בנפח 2 ליטר, 211 כ"ס ו- 6.6 ש' ל-100.

המחירים לדגם ה-C קלאס מתחילים ב- 295,900 ש"ח.

מהקל אל הכבד:
בצד השני של המטבע, כלמוביל ישראל, יבואנית מרצדס, הודיעה שהיא סיפקה לאחרונה לחברת פרידנזון גורר כבד מסוג מרצדס אקטרוס SLT להובלת מטענים יעודיים שבמשקל של כ-300 טון, וזאת בעזרת מנוע V8 בנפח 16 ליטר עם הספק של 653 כ"ס. משום מה לא נמסר נתון צריכת הדלק…

3 תגובות ל C השיאים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל