fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מיצובישי אאוטלנדר PHEV- בדרך לעתיד וורוד וירוק יותר

מיצובישי אאוטלנדר PHEV- בדרך לעתיד וורוד וירוק יותר

שי שיוביץ

מיצובישי מציגה בגאווה חבר חדש למשפחת האאוטלנדר, עם טכנולוגית פלאג-אין נדירה ויחודית לסגמנט. פירוש המונח "פלאג-אין" הוא היכולת להטעין את סוללות הרכב משקע חשמלי יעודי הנמצא בחניית הבית או במקומות המיועדים לכך, וכך לחסוך את התנעת מנוע הבנזין לצורך הטעינה.

בנוסף לטכנולוגיית הפלאג-אין, האאוטלנדר PHEV אינו עוד "סתם" רכב היברידי שבו מנוע הבנזין הוא השחקן העיקרי והמנוע החשמלי עוזר מדי פעם, אלא מוגדר כרכב חשמלי עם שני מנועים חשמלים- אחד מלפנים ואחד מאחור (דבר ההופך את האאוטלנדר PHEV לבעל הנעה כפולה), ומנוע בנזין שעיקר שימושו הוא כגנרטור לטעינת הסוללות, ואשר רק במצבים מסויימים ישמש להנעת הרכב ישירות.
הטווח אותו מסוגל האאוטלנדר PHEV לנסוע על סוללות בלבד מכובד ביותר ועומד על 52 ק"מ ובמהירות של עד 120 קמ"ש. כך שבעזרת טכנולוגיית הפלאג-אין, לאדם הגר ועובד בתוך גוש דן ישנה אפשרות תאורטית לנסיעה יומיומית בלי לצרוך אפילו ליטר אחד של בנזין.
ישנם עוד הרבה פרטים ואפשרויות שונות, אולם אנחנו נחכה לנסיעת המבחן כדי לא להעמיס יותר מדי נתונים יבשים.

בכל זאת, בלי לספר כמה נתונים חשובים אי אפשר, אז קבלו: המחיר של האאוטלנדר PHEV עומד על 224,900 ש"ח בלבד. המחיר הנוח התקבל תודות למיסוי נמוך על רכב פלאג-אין ורמת הזיהום הנמוכה ביותר- 1 בלבד.

רמת האבזור היחידה גבוהה עד מאוד, וכוללת כל אביזר נוחות ובטיחות שתוכלו לחשוב עליו.
כיום אין מתחרים למיצובישי אאוטלנדר PHEV, דבר נדיר ביותר בשוק הסוער והגועש של ימינו.

גלריה

6 תגובות ל מיצובישי אאוטלנדר PHEV- בדרך לעתיד וורוד וירוק יותר

  1. אתה מגיע לשם והכל חשוך כאילו הם חוסכים בחשמל.
    יש להם מותג פצצות והם מחביאים אותו כי הם מריצים את יונדאי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל