מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
גלאי רדאר קוביה
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
בנלי שמאל עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פריז, פריז…

פריז, פריז…

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

אודי 
אודי הציגה שתי חברות משפחה חדשות למשפחת הTT: הראשונה היא הקבריולט הנאה והמתבקשת, אולם החידוש המרכזי היה האודי TT ספורטבק קונספט בעלת 5 דלתות, אשר חוץ מהמראה החיצוני המרהיב מביאה תחת כנפיה פרקטיות נוספת בזכות 29 ס"מ שנוספו לאורך. כמו כן הוצגה מתיחת פנים ל- A6.

אופל

הקורסה החדשה (באמת הגיע הזמן!) הוצגה עם 3 ו- 5 דלתות ומראה שמיישר קו עם שאר דגמי החברה. המעניין הוא שלא מדובר בפלטפורמה חדשה, אלא בזו ששימשה את הדגם הקודם. למרות שהמידות דומות, כל החלקים החיצוניים חדשים לגמרי, וכך גם תא הנוסעים.
האדם S הקטנה והחמימה קיבלה מנוע 1.4 טורבו עם 150 כ"ס. אנחנו רוצים סיבוב…

אינפיניטי 

מבית היוצר של ניסן הוצגה ה- Q80 קונספט המרהיבה. ה- q80 מכוונת השר אל הפורשה פאנאמרה. לפי המראה החיצוני לפחות, לפורשה יש בהחלט ממה לחשוש. 

בנטלי
בנטלי חשפה את המולזאן ספיד, עם מנוע V8 בנפח המיתולוגי של 6.75, עם 530 כ"ס. והעיצוב החיצוני? מאתגר משהו את הראיה.

ב.מ.וו
במוו הציגו את מתיחת הפנים ל- X6 השנוי במחלוקת, עם הפנים החדשות המאפיינות את רכבי הפנאי של החברה, ותא נוסעים מעודכן.
בנוסף הוצגה סדרה 2 קונברטיבל, אשר בהתחשב במה שאנו יודעים עד עכשיו- משלבת את הטוב של כל העולמות.

הונדה

הונדה הציגו את הסיוויק טייפ R שכל כך הרבה מחכים לה. הפרט המעניין ביותר שהרכב יצוייד במנוע 2 ליטר מוגדש טורבו- להבדיל ממנוע אטמוספרי עם סל"ד סטרטוספרי מבעבר. המנוע החדש מוציא 280 כ"ס מכובדים ביותר המיישרים קו עם הטובות בקטגוריה, כמו הסיאט לאון והרנו מגאן. העיצוב מוציא עיניים למדי, בדיוק כמו שהלקוחות הפוטנציאלים אוהבים…  כמו כן הוצג דגם הHRV החדש והג'אז החדשה.

וולוו

וולוו הציגה את ה- XC90 החדש והמסקרן. הSUV השוודי בנוי על פלטפורמה חדשה לחלוטין, וכרגיל אצל וולו- מבטיח להיות אחד מהרכבים היותר בטוחים שמסתובבים בכבישים. למרות המראה החיצוני המשודרג- אין יותר מדי הפתעות, והרכב מזוהה מיידית עם בהירי השיער ותכולי העיניים.

טויוטה
טויוטה הציגו רכב קונספט, את ה- C-HR שאמור להיות יריב לקשקאי של ניסאן. לכל המתלהבים שביננו- אין לכם מה לצפות או לקוות שהרכב הסדרתי יראה כמו רכב התצוגה…

יונדאי

בדוכן של יונדאי היה אפשר למצוא את הדור החדש ל- i20 . היונדאי החדשה נאה יותר מהדגם אותו החליפה, וכנראה גם האיכות עלתה ברמתה.

יגואר

יגואר לא מתייאשים מהמלחמה עם סדרה 3 של BMW, ומציגים את ה- XE שאולי הפעם תצליח לתת לגרמנית פייט הגון. המראה החיצוני עומד במשימה, ועכשיו רק צריך לחכות ולראות האם השטרות של העיצוב יפרעו במציאות.

למבורגיני
אם יש דבר אחד שאפשר להיות בטוחים בו, הוא שבתחום העיצוב עסקים כרגיל אצל למבורגיני . האסטריון החדשה עומדת בכבוד במסורת של קודמותיה, והשילוב של שלושת מנועי החשמל עם מנוע הבנזין (v10,5.2 ליטרים…) מוציא 910 כ"ס ותאוצה של 3 שניות ל- 100. בקרוב בחנייה של השכן שלכם.

לנד רובר

כבר סיפרנו לכם על הדיסקברי ספורט, אז קבלו תזכורת: מפואר יותר מהפרילנדר, בעל 7 מושבים, ומעט קטן יותר מBMW X3. אנחנו בעד.

מאזדה

אפשר לומר שמדובר בחדשה החשובה ביותר של תערוכת פריז, הלא היא המאזדה מיאטה MX-5 החדשה בדורה הרביעי. העיצוב נהדר, וההבטחה היא שהמאזדה הקטנה תהיה המהנה ביותר לנהיגה, אפילו יותר מהדור הראשון. נחיה ונראה.

מיצובישי
חברת היהלום היפנית הציגה את האאוטלנדר PHEV קונספט S. מדובר בגרסה מפוארת לאאוטלנדר המוכר, הנבדלת ממנו בעיצוב החיצוני שמחזיר למיצובישי את האגרסיביות והאופי היחודי שקצת אבד עם הצגת הדגם הנוכחי. כל השאר דומה למדי. 

מרצדס
ה-B קלאס עברה מתיחת פנים (מרתק), ה- C קלאס קיבלה גרסת AMG עם 503 כ"ס (יאמי), ועכשיו למה שהכי הכי מעניין- ה- AMG GT. המראה החיצוני משובב נפשות, ושלא במקרה מזכיר את זה  של ה- SLS. יציאת האומנות הזו תוצע בשני דגמים, ה- GT וה- GT S. הראשונה תפיק 456 כ"ס והשניה 503 כ"ס "בלבד". ההנעה אחורית, התיבה כפולת מצמד בעלת שבעה הילוכים. ההאצה ל-100 בדגם החזק עומדת על 3.8 שניות. אמאל'ה… כמובן שרשימת הטכנולוגיות והחידושים יכולה למלא כתבה שלמה בפני עצמה, אז נפסיק כאן ונשאיר מקום לדמיון.
 

ניסאן
אצל ניסאן אפשר היה למצוא את הפולסאר ניסמו, גרסה חמה לפולסאר הפושרת למדי. עם מנוע 1.6 טורבו המפיק 247 כ"ס ומראה חיצוני המתאים לתוכן, ניסאן מנסה להתחרות בגולף GTI ובחברותיה החמות. האם היא תצליח? אולי. בעתיד תוצג גרסת RS עם 275 כ"ס  ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה. נייס.

סוזוקי
הויטארה החדש עשה הצגת בכורה בפריז, ואמור להחליף את הדגם המזדקן הנוכחי. כפי הנראה עכשיו- יכולות השטח המופלאות של הדור הנוכחי כבר לא יהיו בנמצא בדור החדש… חבל!! העיצוב חדש וקצת אנונימי, ותא הנוסעים עבר שדרוג מתבקש 

סיטרואן
החברה הצרפתית הציגה את הDS דיווין (שמימית או אלוהית), אשר רומזת למה עלינו לחכות מהמותג החדש שאמור להיות מופרד מ"סתם" סיטר ואניות רגילות. לצידה הוצגה הC1 אורבן רייד קונספט, אשר עם ניפוחי כאילו שטח אמור להתמודד בהצלחה עם התנועה בג'ונגל העירוני. בקקטוס "אירפלוו" הוצג מנוע חדשני המשתמש (גם) באוויר דחוס לצורך הנעה, ומציג נתוני צריכת דלק מדהימים.

סמארט

היצרנית הציגה את ה ForTwo ואת ה- ForFour החדשה החולקת את השלדה בעלת המנוע האחורי עם הרנו טווינגו.

סקודה

אחת המכוניות היותר חשובות לארץ הינה הפאביה החדשה שהוצגה גם בגרסת הסטיישן. למרות המראה החיצוני החדש, מתחת לעור מסתתרת הפלטפורמה של הדור היוצא. לעומת זאת, תא הנוסעים עבר את השדרוג המתבקש, וכעת מציע את האיכות אותה התרגלנו לקבל מהייצרן. בגזרת המנועים נוספו מנועי שלושת הצלינדרים בנפח 1 ליטר המוכרים מהסיטיגו, עם 60 ו- 75 כ"ס, ומנועי TSI חדשים עם הספקים של 90  ו- 110 כ"ס. 

פולקסווגן

אצל החברים מגרמניה (איך המילקי שם?…)היה עמוס למדי: הם התחילו עם  הצגתה של  הפאסאט החדשה– גם בגרסת GTE היברידית. הבאה בתור היתה ה- XL sport  עם מנוע הדוקאטי 1.2 וי טווין בעל 200 כ"ס. הפולו החמודה קיבלה גרסת GTI חדשה עם מנוע 1.8 טורבו (במקום ה- 1.4 ששירת אותה בעבר) עם 192 כ"ס ותיבה ידנית. יש! לקינוח הגיעה הגולף "alltrack", גרסה סטיישן קשוחה בעלת הנעה כפולה והגבהות מרכב.

פורד

בדוכן של פורד היה אפשר למצוא את הדור החדש של ה- S-max’, המיניוואן הספורטיבי והנאה שלה. למרות הדמיון לדור הקודם מדובר בדגם חדש לחלוטין אשר מבוסס על המונדאו החדשה.  המכירות באירופה יתחילו בקיץ 2015 . אצלינו? עדיין לא ידוע. 
בנוסף הוצגה מתיחת הפנים ל- c –max המבוסס על הפוקוס ואינו נמכר בארץ. חבל.

פורשה
פורשה הציגה את מתיחת הפנים לרב המכר שלה, הקייאן. בנוסף לקוסמטיקה הוצגה גרסה היברידית הנקראת S E-Hybrid. הפורשה הירוקה משתמשת במנוע V6  3 ליטר מוגדש על (סופרצ'ארג'ר) עם 328 כ"ס מכובדים בפני עצמם, ומצרפת אליו מנוע חשמלי עם 93 כ"ס להורדת צריכת הדלק ופליטת המהזמים. המנוע החשמלי מאפשר לנוע על חשמל בלבד עד מהירות של 112 קמ"ש ולמרחק של 35 ק"מ, או לספק לנהג הספק משולב של 416 כ"ס והאצה ל-100 תוך 5.9 שניות בלבד. 

פיאט
פיאט ממשיכה לרכב על הצלחת ה-500 החמודה עם חברה חדשה במשפחה- ה- 500x בעלת ההנעה הכפולה. הס מבוססת על ה- 500L המשפחתית- אבל עם כל ניפוחי המרכב שיבהירו בקול רם שמדובר בגרסה הקשוחה יותר. נו שוין.

פיג'ו

אצל פיג'ו היה מענייין למדי, עם הקווארץ שהוצגה אשר רומזת למראה ה-3008 הבאה, וכמו שזה נראה- בהחלט שווה לחכות. ה-308 המסקרנת הוצגה בגרסת ה-GT, המצויידת במנוע 1.6 טורבו בנזין עם 205 כ"ס. ה- 208 הופיע יחד עם מנוע ההייבריד אייר, אשר כמו אצל סיטראון משתמש באוויר דחוס להנעה ולקבלת צריכת דלק דמיונית למדי.


פרארי
בדוכן פרארי עמדה ה- 458 ספיציאלה A, גרסת הקונברטיבל של הפרארי העצבנית בעלת 605 כ"ס הדוהרים ממנוע V8. מתכון בטוח להעפת הפיאה מהראש.



 רנו

האספאס האגדי (לא בארץ….) קיבל גם הוא דור חדש, אשר לפי רנו הוא עכשיו "יותר קרוסאובר מאשר מיניוואן". נו, שיהיה… בנוסף הוצגה מכונית תצוגה הנקראת EOLAB המשלבת מנוע בנזין בנפח 1 ליטר וטכנולוגיה היברידת להשגת צריכת דלק פנטסטית למדי של פחות מליטר ל100 ק"מ. מגניב!

קיה 

דור חדש ושלישי לסורנטו המצליח. העיצוב מיישר קו עם השפה העדכנית של קיה, והאיכות (שגם בדור הנוכחי גבוהה למדי) עלתה. ואם זה מעניין מישהו- גם הריו עברה מתיחת פנים קלילה…

אם שרדתם עד עכשיו- סחתיין עליכם! מה שנותר לנו לאחל לכולנו הוא: "לשנה הבאה בירושלים הבנויה"…

3 תגובות ל פריז, פריז…

  1. העיצוב החדש נראה מעולה ובהיכרות אישית עם האיכות של הסורנטו הישנה יותר אני בטוח שיש למה לחכות

  2. כמה קידמה, כמה רעיונות ואושר, ככה האוטו בסוף תקוע ולא ניתן למכור אותו גם לסוחרים, לא חבל?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל