fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הפיאט האמינה ביותר שתוכלו לקנות

הפיאט האמינה ביותר שתוכלו לקנות

שי שיוביץ

צילום: יצרן

לא ברור מה פיאט חשבו לעצמם כשהם שחררו (בגאווה רבה, יש לציין) את הטנדר החדש שלהם, הפולבק. אם לא הבנתם מהכותרת ומהתמונות מדובר בעצם במיצובישי טרייטון (המבחן שעשינו לה יתפרסם בקרוב מאוד!) עם תג של פיאט על האף וההגה. 

פיאט מכירה טוב את השטיק הזה של לקחת רכבים מיצרנים אחרים ולהדביק להם סמל על האף. הם עשו זאת עם הסדיצ'י (סוזוקי SX4), סקודו (סיטרואן ג'מפי) ועוד. לא ברור אם מדובר בחוסר מזומנים לפיתוח רכבים או בעצלנות איטלקית טיפוסית, כנראה מדובר בשילוב של שניהם. 

בכל מקרה, לנו קשה לדמיין מי ירצה לקנות טרייטון עם סמל של פיאט על האף כשהוא יכול לקבל את המקור ממיצובישי, בלי טובות, בלי השם המפוקפק משהו ועם שמירת ערך עדיפה עשרות מונים. חושבים אחרת? ספרו לנו בתגובות. 

גלריה

14 תגובות ל הפיאט האמינה ביותר שתוכלו לקנות

  1. "ידוע לכולם, שיפני זה אמין".
    "ידוע לכולם, שאיטלקי זה חרא. מלא בעיות חשמל".
    רב סרן שמועתי ממשיך לעשות את תפקידו, גם במאה ה-21.
    פרט לאוסף סטיגמות מפגר למדי, אין בידיעה הזאת כ-ל-ו-ם.
    קודם כל, סביר להניח, שבלי קשר למיתוג, הטנדרים של פיאט ושל מיצובישי ירדו מאותו פס יצור (בתאילנד, אבל עבור הגאון הישראלי, זה עדיין "יפני").
    שנית, את הסיפורים על האמינות היפנית הבלתי-ניתנת להכנעה, הכותב מוזמן לספר למישהו אחר. עשיתי מספיק מנועים של אופנועים יפניים, חיפשתי אינספור תקלות חשמל באופנועים יפניים, היו לי רכבים ישנים יפניים ואירופאיים – ובצער רב, אני נאלץ להודיע למר הנכבד – חוקי הפיזיקה לא מפלים בין תוצרת יפנית לתוצרת אירפאית.
    לאבי יש רנו (דאצ'יה) לוגאן עם 160 אלף ק"מ, שמגלה אמינות כמעט מופתית. לאחותי יש פיאט פונטו דור ראשון עם 190 אלף ק"מ, שעושה את עבודתה נאמנה.
    כך שיהיה לכותב בהצלחה עם הדעות הקדומות,
    מרוכב דוקאטי מולטיסטאדה 1100 מבסוט.

  2. היו לי לא מעט פיאטים גם ספורטיביות בעבר ,ללא כל בעיה .הבעיה היחידה עד שנות ה90 הייתה חלודה, אבל זה אפיין את מרבית האירופאיות ולא רק פיאט .

  3. ולא מחליף את האוטו באחלה היילקס. חסכוני ולא עושה לי צרות. שזה הכי חשוב.

  4. תגיד אתה בסדר? אתה באמת אומר לי עכשיו שלפיאט אין ולא היו בעיות אמינות ושהכל הומצא ממוחם הקודח של הישראלים אוהבי הסטיגמות? פונטו ספייס עם 80 אלך קילומטר ששופכת מנוע ולא מהזנחה או מהעללות זה נראה לך אמין? פיאט מריאה שעוברת החלפת מנוי פעם אחר פעם נראה לך הגיוני? וואלה מגניב . סטיגמות לא נוצרות יש מאין ופיאט הרוויחה את שלה בכבוד רב, וזה עוד לפני התחלנו בכלל לדבר על המותג הספורטיבי המהולל שלה, אלפא רומאו שהיה פשוט סמל ומופת בכל מה שקשור להתנזרות ממוסכים. יכול להיות שאתה לא סבלת מתקלות בפונטו של אחותך אבל רוב הציבור הישראלי כן ולא מעט. אז בחייאת ראבאק תשמור לעצמך את הצדקנות המתחסדת שלך ואל תבלבל במוח. ברור שיפני מתקלקל גם הוא אבל אין בכלל מה להשוות בין יפני לבין פיאט. תמשיך לרכב בכיף על הדוקאטי שלך ושיהיה לך בהצלחה עם הנאורות.

  5. כן, אני מאמין שהמהסטיגמות לא מבוססות. אחרת הן לא היו סטיגמות, אלא דעות מבוססות. אם אתה חושב שאני טועה, אתה מוזמן לנסות להוכיח לי אחרת.

    יש דגמים בעייתיים יותר ובעייתיים פחות אצל כל יצרן, יש דגמים ש"עדינים" יותר מאחרים, אבל מכאן ועד ללטעון שכל התוצרת של קונצרן רכב ותיק מסויים "לא אמינה", או, יתרה מזאת, להגדיר אמינות כעניין של גיאוגרפיה – זאת חשיבה סטריאוטיפית, וזה מביא לי את הסעיף.
    אם אתה חושב שדבריי הם "צדקנות מתחסדת" ו"בלבולי מוח", תקנה טויוטה, אף אחד לא מונע ממך זאת. אפשר לחשוב שאזקתי אותך להגה של פיאט.

  6. נכון, לכל יצרן יש את הדגמים העדינים יותר והעדינים פחות , ואין יצרן אחד שהצליח להתחמק מזה, כולל פורד ופולקווסגן הגדולות עם הבעיות בתיבות ההילוכים ועוד אין ספור דוגמאות. אבל ברגע שיצרן משחרר לשוק פעם אחר פעם מכוניות שמתקלקלות בצורה סדרתית זה אומר דרשני, ואני ממש לא מסכים איתך שמדובר בחשיבה סטראוטיפית וסטיגמטית, כי אם זה היה קורה רק בארץ ולא בשאר העולם הייתי סותם את הפה ולא אומר כלום, אבל ברגע שלחברה יצא שם כלל עולמי של חוסר אמינות כנראה שיש דברים בגו. אחרת איך אתה יכול להסביר את הנפילה הגדולה שלהם? הם הרי היו אחת מהיצרניות הגדולות והטובות יותר, והיו מוערכים מאוד- כן, גם בארץ. לאן הם נעלמו? למה חוץ מהדובלו וכמה פונטו שרדו בקושי אי אפשר לראות מכוניות ישנות של פיאט על הכבישים, אבל בלי סוף טויוטות ומאזדות וכו'? (וסתם שתדע באופן אישי אני מתעב טויוטות, אבל זה לדיון אחר). איך יכול להיות שבמשך לא מעט שנים הם התבססו על מבחר דגמים של שני רכבים בלבד? (ה500 והפונטו, שיצורה עכשיו הופסק ונמכרת רק למדינות מתפתחות). באופן אישי ממש לא אכפת לי מה המוצא של המכונית וגם לא אמרתי כזה דבר, מצידי שתהיה מכורדיסטן- אבל שתהיה טובה או לכל הפחות סבירה, ולדוגמא אפשר לקחת את דאצ'יה שהצליחה להחזיר לעצמה את הכבוד, כי הם הפסיקו לייצר זבל. על פיאט מוטלת חובת ההוכחה, אם היא בכלל תצליח להתאושש מהמשבר שהיא נקלעה אליו בשנים האחרונות, ואחת מהסיבות למשבר הזה היא חוסר האמינות שלהם.

  7. החזית של הפיאט יפה יותר מהחזית של המיצובישי.
    המיצובישי נראה כאילו הוא מתחרה בתוצרת סין בעיצוב ואילו הפיאט נראית כאילו שהיא מתחרה בפולקסוואגן אמארוק.
    מעבר לכך ידידי זיו מתגובה מספר 4: רבים עובדים עם רכבי עבודה פרופר ממותגים פיאט 365 יום בשנה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל