fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ביונדאי לא שוכחים את הילד באוטו

ביונדאי לא שוכחים את הילד באוטו

צילום: יח"צ

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, הכריזה על Baby Guard כזוכה בגמר לפיתוח אפליקציות ליזמים צעירים, מפתחי אנדרואיד וסטארט-אפיסטים. המפתחים של האפליקציה הזוכה זכו בפרס על סך 100,000 ש"ח, כאשר למקום השני הגיעה אפליקציית Kimchi Hot News שמפתחיה זכו ב – 30 אלף ₪. למקום השלישי  הגיעו 2 אפליקציות  Green Wave ו- On the Way  שמפתחיה זכו ב- 15 אלף ₪ כל אחד. כל האפליקציות מיועדות לפעול על מערכת ה ה- Connected Carשהציגה כלמוביל, והיא הראשונה בישראל אשר כוללת מערכת מקוונת באמצעות מודם סלולארי אינטגרלי המספק חיבור נתונים (Data)  שהופך את המכוניות שלנו למכוניות "מחוברות". 

האפליקציה שזכתה במקום הראשון היא ה- Baby Guard שפותחה ע"י אייל עידו, ערד סרוסי וגיא וגנר, ומסייעת למניעת שכחה של ילדים ברכב. הייחוד שבאפליקציה הוא בעצם היותה משולבת במערכות הרכב ולא בפתרונות הפועלים לאחר יציאת הנהג מהרכב. מעבר לכך, ילדים רבים נפגעים בתאונות מאחר ואינם חגורים במושב הבטיחות, האפליקציה נותנת התראה גם לעניין זה. המערכת מורכבת משני חלקים: מערכת חישה מתוחכמת שמותקנת במושב הבטיחות ומתקשרת עם מערכת השמע ברכב ואפליקציה המותקנת במערכת השמע ואחראית לניהול מערכת ההתראות ולממשק המשתמש. 

האפליקציה מופעלת באופן אוטומטי עם הדלקת הרכב. ברגע הפעלת מערכת השמע האפליקציה מתקשרת עם הכסא ומקבלת מידע לגבי הימצאו של ילד בכיסא ומצב חגורת הבטיחות. עם תחילת הנסיעה במקרה שהילד אינו חגור כהלכה בכיסאו תשמיע המערכת התראה קולית בצרוף הודעה על מסך המערכת שהילד אינו חגור. בעת כיבוי הרכב תתריע המערכת מיד על נוכחות של ילד בכיסא – התראה ויזואלית האם כך? וקולית. לאחר כיבוי מוחלט של המערכת יופעל זמזם שמותקן בכסא עד שהילד יוצָא מהרכב.

האפליקציה שזכתה במקום השני היא Kimchi Hot News שפותחה ע"י אלון ליפשיץ ומקס סטוליאר. האפליקציה אוספת מידע מהרשת לפי נושאים (חדשות, ספורט, תרבות, וכו') ומקריאה תקציר קולי שלהם לפי דרישה, וכך מחברת בין הצורך של הקהל הישראלי להישאר מעודכן כל הזמן לבין הזמן שהם מבלים ברכב. היכולת לקבל מידע בנושא נבחר באופן תמציתי וקולי ללא הפניית המבט אל הנייד או נגיעות מיותרות במסך, הופכת את הנסיעה בטוחה יותר. דבר שהופך קריטי בעת התראות על אירועים חדשותיים.

במקום השלישי זכו שתי אפליקציות: 
הראשונה היא Green Wave שפותחה ע"י רפאל ויואנטי ושלמה שנזיץ ומסייעת לנהגים "לתפוס גל ירוק". האפליקציה תורמת לנהיגה רגועה, שקטה ובטוחה יותר. האפליקציה ממליצה לנהג על המהירות המרבית המומלצת כך שיעבור באור ירוק את הרמזורים. מדובר באפליקציה מבוססת חכמת ההמונים כך שממיקומים של נהגים אחרים המערכת לומדת היכן הכבישים הראשיים שבהם "גל ירוק" מתוכנן, מהי המהירות המומלצת כדי לעבור ב"גל ירוק" ומה המהירות המרבית המומלצת שעל הנהג לנהוג על מנת להימנע ממצלמות מהירות. נהיגה ללא האצות והאטות מיותרות תורמת לחסכון בדלק, להפחתה בזיהום אויר, לצמצום דוחות מהירות ולשקט נפשי של הנהג.

השניה היא On the Way שפותחה ע"י אביעד פינס. האפליקציה נועדה להפוך נסיעה משפחתית לזמן איכות משפחתי ע"י זיהוי מיקום הרכב ושליפת מידע רלוונטי אותו תקריא לנוסעים. באפליקציה מספר אפשרויות;  הקראה מבוססת מיקום – מקריא את הטקסט לפי המיקום של הרכב, משתנה בהתאם לנסיעה. הקראה לפי נושאים – פותח את כל הערים האופציונליות בארץ, לאחר בחירה של עיר, האפליקציה מקריאה את הטקסט על אותה העיר. 
עריכת טקסט: שי שיוביץ


2 תגובות ל ביונדאי לא שוכחים את הילד באוטו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל