fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

האלנטרה החדשה בארץ!

האלנטרה החדשה בארץ!

כתב וצילם: מכבי ליפשיץ

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, השיקה היום את האלנטרה החדשה. מדובר בדור השישי של הסדן המשפחתית אשר מחליפה את ה- i35 המוצלחת. 

הקו העיצובי הנוכחי של יונדאי, 'דיוק דינמי', שמלווה אותה בשאר דגמיה תחת שרביטו של פטר שרייר, ניכר גם בגוף האלנטרה. לפי יונדאי, תכנון זה מסייע לנהל את זרימת האוויר מחזית הרכב סביב הגלגלים כדי למזער התנגדות מערבולות רוח. הפגוש האחורי מסייע גם הוא בשיפור זרימת האוויר, בלי לפגוע בגודלו של תא המטען שעומד על 458 ליטרים. הפגושים והתכנון הכולל של יונדאי אלנטרה החדשה משיגים נתון מקדם גרר נמוך במיוחד – 0.27 בלבד.

האלנטרה חדשה מכוונת גבוה עם אבזור עשיר, שכולל כבר בדגם ה- Inspire מערכת מולטימדיה Connected Car עם מסך מגע 8 אינץ'. המערכת מבוססת האנדרואיד "רצה" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, אפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם באמצעות אפליקציית רדיו Nobex האינטרנטי, ניווט הכולל מערכת WAZE  וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו. המערכת הייחודית מאפשרת לנוסעים לחבר את המכשירים הסלולריים שלהם וליהנות מגלישה ברשת, יודעת להציג את  פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור. המערכת כוללת בנוסף ספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית, קל לחיפוש ולהבנה על המסך. כמו כן תמצאו בגרסת ה- inspire חיישני תאורה ומראות צד בצבע הרכב, אשר מתקפלות חשמלית וכוללות הפשרה ופנסי איתות מובנים, פנסי ערפל קדמיים ועוד. ה- inspire תמכר במחיר של 131,700 ש"ח.

גרסת ה- Supreme המפוארת יותר שעולה 133,500 ש"ח מוסיפה חלון שמש, בקרת אקלים מפוצלת, כפתור הנעה ללא מפתח וחישוקי 17 אינץ' .

האלנטרה מצוידת במנוע בנזין 1.6 אטמוספרי, עם הספק של 127 כ"ס ב- 6300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4850 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת 6 הילוכים ובורר מצבי נהיגה Drive Mode, המאפשר בחירה בין שלושה מצבים- חסכוני, רגיל וספורט. נתוני צריכת הדלק: מחוץ לעיר- 20.0 ק"מ לליטר, בעיר- 11.3 ק"מ לליטר, משולב- 15.6 ק"מ לליטר.
 

כל דגמי האלנטרה מגיעים כסטנדרט עם מערכת הבטיחות מוביל-איי להתראה בפני סטייה מנתיב וקרבה לרכב מלפנים, מערכת זיהוי תמרורי מהירות ו- 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר שביעית להגנה על ברכי הנהג.

באלנטרה החדשה יונדאי ביצעה שימוש נרחב בטכנולוגיות הדבקה מתקדמות לצורך העצמת חוזק השלדה. הטכנולוגיה משמשת גם את מכוניות היוקרה של יונדאי- הג'נסיס והסונטה, כמו גם רכבי יוקרה אחרים. יונדאי הציבו לעצמם רף גבוה בנושא בידוד הרעשים, ולפי נתוני החברה האלנטרה שקטה יותר מהדגם הקודם- וגם מהטויוטה קורולה, בכל הפרמטרים. כדי להשיג תוצאה זו ולהפחית את רעשי המנוע בודד מכסה המנוע על ידי שכבת בידוד סופגת רעשים כפולה, הרווחים בין הלוחות בתא הנוסעים צומצמו ב-25%, עובי זכוכיות חלונות הדלתות הוגדל והתווספו חומרי ספיגת רעשים בכל קורות הצד, הפגושים והרצפה. 

גלריה

4 תגובות ל האלנטרה החדשה בארץ!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל