fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

לוטוס החתימה את רוי ניסני

לוטוס החתימה את רוי ניסני

צילום: יח"צ

קבוצת לוטוס הודיעה היום כי היא מצרפת לשורותיה את נהג הפורמולה הישראלי רוי ניסני. ניסני בן ה-21, ינהג בקבוצה במסגרת אליפות העולם פורמולה 3.5 ליטר V8  אחד הסבבים היוקרתיים בעולם והשני בחשיבותו אחרי פורמולה 1. זהו צעד חשוב נוסף של ניסני לעבר פסגת מרוצי הפורמולה 1.
 
קבוצת לוטוס הגיעה לשיאה בעונה שעברה כאשר התמודדה על האליפות לנהגים ולקבוצות באליפות העולם פורמולה 3.5 ליטר V8. באליפות הנהגים סיימה במקום השני עם מתיו וקסוויה הצרפתי ובדירוג הקבוצתי  סיימה במקום השלישי.
 
הנהג הישראלי מצטרף ללוטוס  לאחר שבעונה שחלפה התחרה כרוקי  (שנה ראשונה באליפות ) בקבוצת טק 1 הצרפתית  והרשים את אנשי לוטוס כשסיים במקום השלישי את המרוץ במסלול הרד בול רינג באוסטריה.
בסיום העונה שחלפה , זימנה לוטוס את ניסני למבחני החורף בספרד יחד עם שאר הקבוצות, שבסיומם סיכמו אנשי לוטוס עם נציגיו של הנהג הישראלי על הצטרפותו והיום כאמור חתם ניסני בקבוצה.
ראש קבוצת לוטוס בוב ווריק אמר לעיתונאים "רוי היה אחד הנהגים המהירים על המסלול במבחני החורף,
הוא נהג מנוסה ומקצוען אמיתי. אני שמח שהוא מצטרף אלינו".
 
רוי ניסני שהחל את קריירת נהיגת המרוצים ברכבי פורמולה בגיל 14, עמד 10 פעמים על הפודיום וניצח בארבעה מרוצים, שבשיאם הניצחון ב 2013 שבו זינק מהמקום התשיעי במסלול האוסטרי וחצה את דגל השחמט ראשון.
 
באוקטובר 2014 עשה ניסני היסטוריה כאשר זומן לפורמולה 1 לאימונים בקבוצת סאובר F1השוויצרית, וכבר אז סומן כמי שעתיד להצטרף לשורות הנהגים המהירים בעולם.
 
"גאה ושמח להצטרף ללוטוס, כבר במבחנים שביצענו בדצמבר בברצלונה הרגשתי מצויין עם הרכב ועם עבודת הצוות במיוחד.ממתין בקוצר רוח לאחוז בהגה שוב " אמר ניסני.  
 
המכונית בה ינהג ניסני היא בנפח מנוע של 3,500 סמ"ק בעלת הספק של 530 כוח סוס מהירות מרבית של 340 קמ"ש  ובעלת תאוצה מ- 0 ל- 100 ב-2.4 שניות.
 
ניסני החל בתחילת החודש באימונים אינטנסיבים הכוללים בנוסף לנהיגה, אימונים פיזים ומנטלים ואימוני סימולטור מתקדמים. עונת המרוצים שתכלול 18מרוצים תתחיל באפריל במסלול מוטרלנד שבספרד ובהמשך הונגריה, בלגיה, צרפת, בריטניה, אוסטריה ואיטליה ותשודר בשידור חי ל-70 מדינות כולל בישראל.

באנר פרסומי>


מכירים את האינסטגרם  החדש של דוגרי: MOTODOOGRI 

תגובה אחת ל לוטוס החתימה את רוי ניסני

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל