fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

קיה נירו פלאג-אין הייבריד בישראל

קיה נירו פלאג-אין הייבריד בישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הנירו, רכב פנאי שטח מבית קיה, מקבל גרסת פלאג-אין היברידית. על התחום המזהם אחראי מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר המפיק 105 כוחות סוס ב 5,700 סל"ד ו- 15 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. על התחום הנקי אחראי מנוע חשמלי המספק 60.5 כ"ס ו- 17.3 קג"מ. יחד מספקים המנועים 141 כ"ס ו-27 קג"מ המאפשרים להאיץ את הדגם החדש מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 10.8 שניות. הנהגים שיסחטו בעדינות את הדוושה הימנית יפלטו 29 גרם CO2 לק"מ ויצרכו 1.3 ליטר של בנזין נטול עופרת ל-100 ק"מ (על פי נתוני יצרן). על העברת ההילוכים מופקדת תיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה בשונה מתיבת ההילוכים הרציפה המותקנת ברוב הרכבים ההיברידיים.

הנירו פלאג אין הייבריד מצויד במסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', בו מותקנות אפליקציות מובנות ויכולת התחברות לטלפון חכם. כמו כן גרסת הפלאג-אין הייבריד מצויידת בחלון גג נפתח ובמשטח טעינה אלחוטית.

 

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל