fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אלבר מוטו: כניסה חינם לאוטומוטור 2022

אלבר מוטו: כניסה חינם לאוטומוטור 2022

צילום: רונן טופלברג

תערוכת "אוטומוטור" – תערוכת הרכב הגדולה בישראל, מתקיימת השנה בחול המועד פסח (17-20.4), באקספו גני התערוכה בת"א בפעם ה-34.

בנוסף לכל החידושים בעולם הרכב שאותם נוהגים להציג בתערוכה מדי שנה, השנה הוקדש אולם ענק לאופנועי Harley-Davidson ו-Triumph שאותם מייבאת לישראל אלבר מוטו. בתערוכה יוצגו מעל ל-80 דגמים חדישים וקלאסיים של שני מותגי האופנועים הנחשקים. בביתן 13 המשתרע לאורך 1,500 מטר שבו יוצגו האופנועים, הוקמה גם חנות ביגוד ומרצ'נדייז של המותגים, והקהל הרחב ייהנה ממגוון אטרקציות ובהם הופעה של להקת "הארלי סטארס" עם מגוון להיטים ברוח המותג.

הכניסה חינם לאופנוענים ואופנועניות בלבד תהיה משער 6 בלבד, ברכיבה על אופנוע מכל המותגים אך לא לרוכבי קטנועים. גם הנוסע או הנוסעת מאחור המורכבים על גבי האופנועים ייהנו מההטבה ומחוויה דו גלגלית מסקרנת ומרשימה.

כחלק מהתערוכה יתאפשר למבקרים לחוות רכיבה ווירטואלית באמצעות רכיבה על אופנוע ומשקפי VR ובכך יוכלו גם אנשים ללא רישיון לחוות את העוצמה, הריגוש והאדרנלין שברכיבה על אופנועים של המותגים.

ניסים בנימין, מנכ"ל אלבר מוטו: "אנו באלבר מוטו נרגשים להזמין את כל האופנועים והאופנועניות להיכנס בחינם לתערוכת אוטומוטור שנערכת בחול המועד פסח, ולהעניק לכלל המבקרים חווית דו גלגלית מדהימה הכוללת הצגה של עשרות דגמים של מותגי הארלי דיוידסון וטריומף, הופעה ללא עלות של להקה חדשה שתרים את האווירה, רכיבה ווירטואלית באמצעות משקפי VR, בר משקאות, חנות מזכרות ומגוון אטרקציות נוספות, מחכים לפגוש אתכם/ן בביתן 13 – אקספו ת"א".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל