fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

גלריה: אירוע "רוכבים נגד אלימות" 2020

גלריה: אירוע "רוכבים נגד אלימות" 2020

עמית משיח

צילום: רונן טופלברג

בבוקרו של אחד הימים החמים ביותר בשנה (04.09.2020), נפגשו מאות רבות אם לא אלפים של רוכבים ורוכבות. הארליסטים ורוכבי קאסטום מכל המותגים ומכל מועדוני הרכיבה – בהמונים, היו גם ספורט וכביש, דו"ש וקטנוע. באמת שמאז ההפגנה הגדולה של פעם על הביטוח ולהבדיל, ההלוויה של טל"ש ז"ל, לא נראה מפגן עוצמה ורצון טוב שכזה במחוזותינו. ולא בכדי – האלימות הגואה, בעיקר כלפי נשים, בין אם עקב משבר הקורונה ובין אם פשוט כי האטימות פשטה בקרבנו והגיע הזמן לזעזע את אמות הסיפים ולהקים קול זעקה גדולה – ככה אי אפשר להמשיך.

האירוע הוא יוזמה פרטית של הפעיל החברתי, פייר מיקאל כהן, תושב נתניה, יחד עם רוכבים ורוכבות וניתנה לו חסות של אלבר מוטו יבואנית הארלי דוידסון בישראל, מקבוצת "אלעזרא", עיריית נתניה ועיריית הרצליה.

המסע החל בפארק הרצליה במפגש ענקי בשעה 9 בבוקר – החלו לצאת כעבור שעתיים לערך לכיוון נתניה דרך קטעי כביש שונים כאשר המשטרה ליוותה בצורה בטוחה את כל התנועה, כולל סגירת צמתים/רמזורים וכו'. פשוט רכיבה חלקה עד נתניה – שם היו הופעות של מוש בן ארי ובית הבובות ומשם רכיבה לפארקר בהרצליה – מפגש ענקי וסיום היום

במהלך האירוע נשמעו נאומים מעוררי מחשבה מפיהם של ראש עיריית הרצליה, ראש עיריית נתניה, הכתבת מירי מיכאלי, ורדית שפרינצק, מנכ"ל הארלי דיוידסון ישראל ועוד. מעבר לנאומים, לקריאות 'די זה די', היינו עדים למפגן של כוחות הטוב וראינו, פעם נוספת, עד כמה הקהילה שלנו מלוכדת כשצריך וכמה איכות יש בחבורה הזאת שאנו.
המפיקה מירית צ'רנילוב בקשת לנצל במה זו ולהודות לצלמים שהתנדבו באירוע: רונן טופלברג, גלית סבג, משה עמר ואלדד אלוני
שאפו.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

4 תגובות ל גלריה: אירוע "רוכבים נגד אלימות" 2020

  1. שאפו למי שהשתתף! וראשית לראשי עיריית הרצליה ונתניה!!!
    "שמחתי" לראות בנואמים את לילך שם טוב שבעלה לשעבר, שלא מוגדר על ידי כגבר, רצח את שלושת ילדיה וחזרה לחיים ובנתה שוב משפחה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל