fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ירוקה או אדומה? אנחנו בוחרים כחול לבן

ירוקה או אדומה? אנחנו בוחרים כחול לבן

צילום: בנלי ישראל

במיוחד בתקופה הנוכחית כאשר ישנה אי וודאות מוחלטת לגבי טיסות לחו"ל. המון ישראלים החלו להכיר את ישראל טוב יותר ובחרו לטייל כחול לבן.
בנלי ישראל הבינו את הסיטואציה והחליטו לתת מענה לדרישה גדולה לטיולים בארץ מצד לקוחותיה אשר ידועים כאוהבי חווית אדוונצ'ר אמיתית. בבנלי לקחו את פלטפורמת קבוצת הווטסאפ הקיימת והפורה שבה נמצאים מעל 250 לקוחותיה והחליטו להפוך את הפלטפורמה לארגון טיולים שבועי בעזרת לקוחות ותיקים אשר מתכננים את הטיולים בקפידה ובמקצועיות ומוציאים את הטיול לפועל.

בבנלי מספרים שהם מקבלים פידבקים מהלקוחות על ההנאה להיות חלק ממועדון שבשפתיהם נקראת משפחה של ממש.
בכל שבוע כמעט עולה טיול חדש וכל חבר בקבוצה יכול להצטרף לנקודת הציון הנקבעת ולצאת לחוויה חברתית נהדרת.

נתי בעלים של בנלי TRK502X:
"האופנוע זה כלי התחבורה העיקרי שלי, והאופנוע הספציפי הזה יכול לקחת אותי לכל מקום בראש שקט ולתת לי להנות מהדרך. בפחות משנה הייתי במקומות שלא ידעתי שקיימים בישראל והכרתי אנשים מדהימים".

רם אביב בעלים ומנכ"ל בנלי בישראל מספר:
"הדבר האהוב עלי הוא להתבונן בחיבורים הלא הגיוניים (כביכול) שקורים במועדון הטיולים. אנשים שכנראה לא היו נפגשים במקום אחר פתאום הופכים להיות החברים הטובים ביותר , כולם שמים את הגבולות בצד ויוצאים לחצות גבולות בעזרת האופנועים הנהדרים שלנו. מאז ומתמיד שמנו לעצמנו מטרה כחברה, איננו רוצים שלקוחותינו יקנו את האופנוע ויסיימו את הקשר עימנו. אנחנו אנשים של קשר ארוך טווח, הצוות עושה את הכל כדי להיות בקשר תמידי ואוזן קשבת לכל לקוח והתוספת הזו של ההשקעה בטיולי מועדון היא תוספת שהייתה חשובה ואנחנו כל כך גאים בה. אין ספק שהדגש הזה הביא אותנו לנתון של מעל 70% מהלקוחות מחליטים לקנות גם את האופנוע השני שלהם אצלנו".

5 תגובות ל ירוקה או אדומה? אנחנו בוחרים כחול לבן

  1. כבעלים גאה של בנלי trk251 אני אומר בפה מלא שלא ציפיתי לקבל מיבואן מה שמקבלים בבנלי, מעבר לתמיכה של המוסך בכל בעיה ולקיחת אחריות אמיתית מדובר במשפחה שדואגים בה להדרכות בשטח ובכביש וטיולים בסופי שבוע. שמח שעשיתי את הצעד הזה ולהיות חלק!

  2. בנלי זה לא רק משפחה זו גם חברות וקירבה מכל קצוות המדינה והדעות! לא סתם אומרים שאופנועים מקרבים אנשים… אני גאה לעבוד בבנלי 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל